уторак, 27. децембар 2016.

Pušenje penisa i misli o pederima

seks-sa-zgodnim-zenama-lepe-devojke-sise

Čuo sam da jedan od tri momka u životu stekne neku vrstu muško-muškog intimnog odnosa. To dođe kao neka statitstika. Iz mog ličnog iskustva, često se šalim kada kažem sledeće...
Razlika između strejt momka i radoznalog momka je u 4 piva.
Pa dobro, piva i u diskretnoj prilici. Nema tu mesta šali, zapravo. Tako i dođe kod većine muškaraca. Sad, da li je to pušenje penisa ili analni seks, nebitno je. A mnogima piće bude izgovor za to što su uradili. Nema potrebe za tim, sve je kul, drugari!

strejt-momak-gej-decko-pivo-volim-alkohol-napijanje

Realno, biti strejt znači u prevodu "Vaša seksualna preferenca je da imate seks sa ženama". Kao što gej muškarci mogu fizički da imaju seks sa ženama, nije njihova preferenca. Bilo kako bilo, čuo sam da možete ostati strejt i igrati na kartu da samo vežbate (sa momkom) dok ne uđete u vezu sa devojkom.

misli-o-pederima-gej-razmisljanje

Pušenje penisa se dešava kad smo veoma napaljeni i, naravno da je bolji osećaj nego kad ga sam izdrkaš. Gej momci prirodno to dobro rade, da ne ulazim u priču o Evoluciji koja je dugačka ali eto, to je činjenica. Poznaju strukturu tela jer je ista kao njihova. To su moje misli o pederima. I oni drkaju, i njima puše kitu. A šta više... Peder će primiti spermu u usta kako mi se ne bi poremetio orgazam. Prosto savršeno! Tako i treba da bude, da oralni seks maksimalno moguće prija. I da one strane istinski uživaju. A kad čujem kako sočno sisa kurac, glasno diše i eventualno uzdiše... Dodatno me pali.

pusenje-penisa-gej-mastanje
Trezan dok mi muškarac puši kitu?
Ja eto na primer ne moram da budem pijan da mi muško puši kurac. Nekima je to poželjno ali, kad si trezan, osećaj je jači i bolji! 90% ostalih strejt tipova su bar jednom u životu dali kitu u usta pederima. Ostalih 10% ili laže ili su jednostavno ružni i neatraktivni pa ih gejevi nisu hteli. A pušenje penisa je uvek dobrodošlo, zar ne?
Trezan-dok-mi-muskarac-pusi-kitu
"Ovo je pobeda, bre!"

Želite ovako nešto da iskusite uživo? Prijavite se klikom OVDE.


Možda će vas napaliti i ovi tekstovi/slike: 

Mladi se jebu | Drkam ga... | Tehnika pušenja kite | Jebanje u zatvoru

Pušenje kurca u WC-u | Uživanje u krevetu | Ludo pušenje 

Puši kurac! | Drkanje u Vojsci Srbije | Kako žene puše kurac? 

1 коментар: