понедељак, 19. децембар 2016.

Oralno zadovoljavanje: tehnika pušenja kite i moje obrijano muško međunožje (gej priča?)

ocu-picke-devojka-seks-baba-karanje

Oću pičke? Imam, oženjen sam. Bilo je to sa mojim kolegom. On je biseksualac koji je u dugoj vezi sa devojkom. Nudio mi se verovatno već nekih dobrih godinu dana. Govorio mi je da je to najbolja tehnika pušenja kite ikad. Najpre sam to shvatao kao šalu, smejao sam se i uglavnom iskulirao. Volim ja pedere, brat mi je gej, profesor i još brdo njih. Ali nikad nisam imao muda da uđem u te vode, jer sam i ja imao devojke i bio u vezi sa njima do sada. Želeo sam obrijano muško međunožje, pa me je jednom prilikom obrijao. To je bilo najintimnije i najbliže što je bio mom penisu.
Gej priča
I konačno, jedne večeri kao i bilo koje druge kad blejimo u njegovom stanu... Kad smo se opustili uz piće, odlučio sam da popričam s njim o seksu. O tome kako idu ti muško-muški odnosi. Pošto je bi, on može da se zaljubi u oba pola. Srce ne bira, u neku ruku. Oću pičke ali, oću i kurca! Neverni muškarac. A pošto je već u vezi i voli svoju devojku, dobro bi mu došlo malo zabave i podsećanja šta je ranije radio. Pričao mi je odavno kako je bio u vezi i sa momcima, a sad me je interesovalo šta bismo nas dvojica mogli da radimo i, kako se ja uklapam u tu gej priču. Pa dobro, dođe kao neka gej priča! Jer, odlučili smo da probamo dosta toga.
ljubljenje-u-usta-sa-jezikom
Ljubljenje u usta sa jezikom
Najpre poljupci, ali ubrzo me je uhvatio za međunožje. Bio je brz kao devojka kad je željna kurca! Dozvolio sam mu da me oralno zadovolji. Jebeno vrh pušenje kurčine. Moja devojka ne može ni da priđe ovome. Kakva tehnika pušenja kite!!! On je nešto specijalno, zaista. Zahvalio mi se što sam konačno pristao da oralno zadovolji svog druga.
Opasna tehnika pušenja kite
Moje obrijano muško međunožje je takođe imalo svoje potrebe, pa me je ponekad i obrijao da ne moram sam. To je umela da bude predigra. Ne smatram sebe biseksualcem jer ga i dalje volim kao druga, a i on mene, ima granicu jer ne želi da kvari ono što ima izgrađeno sa svojom dugogodišnjom devojkom. Od tada, naš odnos je na skroz drugom nivou. Često se pozabavimo i može se reći da smo intimniji nego ikad. Uglavnom kad u toku filma naiđe neka dobra i seksi scena tipa da oću pičke, pokažem mu na međunožje... Zavalim se bolje i dam da mi sisa kitu.

obrijano-musko-medjunozje-jebanje-seks-u-krevetu

Gej priča, znam. Haha! Ali verujte mi, vredi samo tako. I ne, niko od nas dvojice nije u potpunosti gej. On delimično ali, nije uopšte bitno jer je lepo ono što se ceni. Zaista, društvo greši kao i neki naši drugovi jer ne praktikuju isto. Mislim, hajde što ne praktikuju isto nego ih sama ideja plaši i odbija. Meni je drago što sam prešao preko mojih strahova i što sam veće muško nego što sam bio do sad.
Neverni muškarac
I dalje volim svoju surugu. Oću pičke i dalje, redovno. Da, shvatam da je ovo što radim pogrešno ali... Ukoliko niste već, ne znate da seks sa vašom ženom ili drugim ženama ne može zameniti seks sa muškarcem. Drugačija je veza između nas muških. Mi smo kao zečevi, stalno napaljeni, potrebno nam je da zadovoljimo naše potrebe. A što ne bi to bilo oralno? Hehe. Žene nisu takve niti bih da silim svoju ženu da se jebemo kad nije raspoložena. Zato tu uskače drug, i njegov talentovani jezik.

Kakva gej priča. A ja strejt. Oću pičke od žene tako da jesam strejt?! Možda ipak ne stoprocentno. Šta ću... Prejebeno oralno zadovoljavanje, za medalju. Ni ne zatvaram oči kad mi dudla kitu. Dopada mi se. Uživam s drugom u tome što jeste... Neviđena tehnika pušenja kite, bre!

oralno-zadovoljavanje-gej-prica-tehnicar-sisanje-kite

Nemojte misliti da ne čitam vaše komentare :) Pohvale svakako gode, ali i komentar poput ovog sa baš ove stranice od strane napaljenog anonimnog čitaoca... 
"Imao sam i ja priliku da pušim jednom liku, bilo je predivno, redovno se viđamo a padne ponekad neko pušenje i jebanje u guzu.....prelep osećaj, pa svršavanje, zajedničko tuširanje....ništa lepše".
Komentarišite i dalje! Anonimno ili pod nekim pseudonimom, samo napred.

komentarisanje-dobrih-tekstova

Želite i vi ovako nešto da iskusite? Prijavite se klikom OVDE.


Možda će vas interesovati/napaliti i ovi tekstovi ali i fotografije: 

Drkam ga!Pušenje kurca u WC-u | Jebanje u zatvoru | Puši kurac! 

Kako žene puše kurac? | Uživanje u krevetu | Ludo pušenje 

Drkanje u Vojsci Srbije

13 коментара:

  1. prijalo bi mi jedno pushenje kurchine sad

    ОдговориИзбриши
  2. Uf uf uf, u ovim hladnim danima... Ugrejale su me sve ove slike i tekstovi!

    ОдговориИзбриши
  3. Bellissimo blog.very beautiful and naïve blog. So hot and sexy

    ОдговориИзбриши
  4. Bellissimo blog.very beautiful and naïve blog. So hot and sexy

    ОдговориИзбриши
  5. Bellissimo blog.very beautiful and naïve blog. So hot and sexy

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман29. мај 2017. 23:33

    Imao sam i ja priliku da pušim jednom liku, bilo je predivno, redovno se viđamo a padne ponekad neko pušenje i jebanje u guzu.....prelep osećaj, pa svršavanje, zajedničko tuširanje....ništa lepše

    ОдговориИзбриши
  7. Dobra priča. Slažem se. Muška usta mogu biti baš dobra.

    ОдговориИзбриши
  8. Vrela usta željna kurca. Nista lepše za prave muskarce nema. Kad im cucla napaljeni muskarac koji voli i uziva kad ga dudla. Ja uzivam kad ga pusim. Pitanje kome je lepše prstu ili uvetu. Tacan odgovor je: Uvetu. Sto znaci koliko je vama lepo kad vam se pusi i uzivate tako i oni koji puse kurac njima je najlepše jel su sretni sto su zadovoljili i sebe i parnera.

    ОдговориИзбриши
  9. Koliko mi se sad pusi jebem ga

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман15. март 2022. 07:03

    Uuuuuuuuh. Ima pusaca za mene? Neko mladji. Ja imam 30g! SUBOTICA I OKOLINA!

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман17. мај 2023. 21:19

    Željan sam kite. Zelim je sisati mojim vrelim usnama.

    ОдговориИзбриши