среда, 14. децембар 2016.

Strejt sam i dao sam gej drugu da mi puši kurac više puta

drug-pusi-kurac-duvanje-trave

Sve je počelo pre nekoliko meseci. Naime, krenulo je jedne kasne noći kada sam tražio nekog sa kime bih mogao da duvam. Bilo je oko 1 ujutru, skrolovao sam po Fejsbuk četu kako bih video ko je od mojih prijatelja onlajn i ko je za bleju. Nije puno ljudi bilo aktivno pa sam pisao jednom od školskih drugova. Rekao je da je za i da će uskoro da dođe. Ko bi rekao da će da mi puši kurac?!
Duvanje trave i duvanje kite
On i ja se znamo iz škole ali se nikada nismo družili van nje. To što je homoseksualac nije bila tajna. Svi njegovi prijatelji su znali. I tako je on došao, duvali smo i kad smo se dobro naduvali, pričali smo brzinom svetlosti o najrazličitijim temama. Bukvalno! Onda smo došli i do seksa.

Počeo je da mi govori kako voli da puši kurac i kako mu je to jedna od omiljenih stvari. To me je po malo intrigiralo, i delovalo je da ćemo nastaviti da pričamo u tom pravcu. Zatim me je pitao da li volim da mi se ispuši kurčina. Potvrdio sam. Upitao me je da li sam ikad imao oralni seks dok sam bio naduvan. E to zaista nisam. Na kratko je nastala tišina a zatim me je pitao da li želim da mi klekne.
"Hoćeš da ti pušim karu?"
Malo sam bio šokiran jer niko do tad nije bio tako direktan sa mnom o seksu. Iskulirao sam pretpostavljajući da se šali. No, opet je to spomenuo... Nastavili smo da pričamo i pričamo zbog trave te mi je rekao da sam mu uvek bio simpatičan. Takođe i da bi voleo da mi puši kurac. Rekao sam mu da sam polaskan ali da sam strejt i da ne želim da nam kasnije bude neprijatno. Odgovorio je da se i ranije zezao sa nekoliko strejt drugara i da im nije nakon akcije bilo čudno tj da su funkcionisali isto kao ranije.

seksi-GIF-pusenje-kurca-decku

Da skratim priču, nakon još malo spike, pristao sam da mi ispuši i izvadio ga. Iskreno, trava me je učinila ekstra naloženim i pušenje kurca mi je dobro došlo, a ma ko god da klekne. Tako mi je ispušio kitu, uživao sam u potpunosti a kad sam svršio, opet smo duvali. Nasuprot onome što sam očekivao, oralni seks nije ništa promenio među nama.
Intimno druženje od kog obojica imamo beneficije
Od tad, još dosta puta smo duvali zajedno a nekoliko puta se završilo sa ponovljenom akcijom u kojoj me je oralno zadovoljio. Stvar je u tome što sam u potpunosti strejt i ne gajim seksualna/emocionalna osećanja ka muškarcima. On to razume i lepo nam je. Meni se čini da je ovaj odnos koji imamo od uzajamnog značaja. Pa realno. On puši kurac, što obožava a ja se relaksiram dok mi se dudla penis, u čemu baš uživam!

duvanje-trave-kite-prijatelj-drka-kurcinu

Želite i vi ovako nešto da iskusite uživo? Prijavite se klikom OVDE.


Možda će vas interesovati/napaliti sledeći tekstovi i slike: 

Kako žene puše kurac?Uživanje u krevetu | Ludo pušenje 

Drkanje u Vojsci Srbije | Jebanje u zatvoru

55 коментара:

  1. Uf, al' su dobre ove slike! A i tekst me loži... Hoću bre ovo uživo, ODMAH!

    ОдговориИзбриши
  2. eh.. strejt ili ne.. volis da ti se popusi kara i to je to.. i treba

    ОдговориИзбриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Neko za tvrdih 19cm...?
    Gagi

    ОдговориИзбриши
  5. pusio bi kurcine vojska, uniforme, policija d ame jebu grupna jebacina crni dlakvi visoki javite se jebite me grupna jebacina da vam popusim kuricne doktori,futbaleri,sportisiti

    ОдговориИзбриши
  6. Pa ovo je vrh odnos ovih momaka, tako se to radi - oboje uzivaju i svi srecni i veseli!

    ОдговориИзбриши
  7. Beograd, sa dobrim alatima neka se jave 😉

    ОдговориИзбриши
  8. Zeleo bih da dudlam dobre kite zgodnim momcima do 40 god. Bg ❤

    ОдговориИзбриши
  9. Uf, hteo bih I ja da podudlam, pogotovo strejt liku ��

    ОдговориИзбриши
  10. BG, strejt 23g, 18cm, hoće li neko mlađi da mi ga dudla?

    ОдговориИзбриши
  11. Volio bih da ja budem taj

    ОдговориИзбриши
  12. Voleo bih da mi se jave obdarene batice prepunih jaja, za redovno dudlanje, jako sam nalozen, ako neko voli i poppers, to bi bilo TOP!! Javite se <3

    ОдговориИзбриши