субота, 3. март 2018.

Karanje u toku zime

lep-deckic-se-jebe-gay

Zima je zazimela, pao sneg i krenulo masovno sankanje po gradu. Ono sto je mnogima cudno, postoje ulice za sankanje u Beogradu. Medjutim, ima i ski staza u Beogradu. Ja znam bar za jednu. Skroz tamo sam i isao sa mojim drustvom iz skole. Pokupimo se dok smo na raspustu i odemo svi zajedno gde je staza za sankanje. A posto je samo klisko potreban, mogli smo gradskim prevozom do tamo.

Jednog puta, bila je to lepa avantura. I odlazak i dolazak, ali i nasa sankijada, uzivanje u snegu kao i oralni seks. Mhm, palo karanje u toku zime, gotovo pa na snegu! Nisam do sad imao takve fantazije ali ume zivot da iznenadi. Masovno sankanje i nasa mala sankanijada su nama klincima bili dovoljni za provod ali neobavezno i neocekivano karanje je doslo kao bonus.

snezna-idila-zavejane-ulice-snegom
Zavejane ulice snegom
Boravak u prirodi je uvek zdrav, klizanje po snegu je veoma zabavno a oralni seks je odlican nacin da se ugrejes dok je zimska sezona. Beograd je mnogo lepsi van centra dok ima snega, tako da smo moje drustvo i ja odabrali dobru lokaciju za zabavu. Nisam imao pojma koliko! Van betona i zgrada, priroda je u nama probudila slobodu. Mozda i hrabrost.

Na tom prostoru je bilo brdo razlicitih ekipa, svi su se sjatili i dosli na fantasticnu lokaciju za spustanje, mnogo bolje od ulica za sankanje po gradu. Najrazlicitije boje kliska ali i brdo sanki. Ubrzo smo se drustvo i ja sprijateljili sa drugim ekipama, bilo je i klinaca iz komsiluka sa pravim sankama, jurcali smo i spustali se k'o ludi. Posto je jedan decko iz susedne ekipe imao velike sanke, pitao sam ga mogu li ja s njim.
'Vatanje na snegu
Spustali smo se zajedno od tog momenta na dalje a u jednom trenutku smo pali jedno preko drugog, sve onako telo uz telo, lice uz lice, ja sam naleteo na njega. Smejali smo se, digli i nastavili da se sankamo i uzivamo na snegu. Pri jednom padu me je dobro opipao, pogotovo tamo dole.

klizanje-u-beogradu-ski-staza
Klizanje u Beogradu i zakon ski-staza
Ispostavilo se da je moje drustvo otislo u obliznji kafic i da prave pauzu. Kad su nam noge vec otkazale, pozvao me je u toplo kod njega jer mu je stan blizu. Pristao sam jer sam se smrz'o! Pozdravili smo se sa njegovom ekipom i ostavili im sanke. Posto smo bili mokri, poskidali smo se. Napravio nam je toplu cokoladu sto je pomoglo, zatim smo posedali pa je predlozio da se mazimo.

go-klinac-napaljeni-decak-bez-majice
Skidanjeee
Volim mazenje, te sam pristao. Ubrzo me je pipao izmedju nogu kao na ski stazi za sankanje ali ociglednije nego na snegu. Posto smo bili gotovo goli jer nam se odeca susila, bilo je dovoljno da mi svuce jednu stvar i da mi izvadi karu. Rekao sam mu da moze slobodno pa se spustio malo dole i pomirisao, rekao je da mu se dopada.
Prvo sisanje kare
Bilo mi je drago. Rekao sam mu da nastavi pa je ubrzo vec drkao moju karu a onda i sisao. Ustao sam kako bismo promenili pozu i kako bih predahnuo ali... Posto mi je to bilo prvo sisanje kare, nisam izdrzao dugo pre nego sto sam uzviknuo da cu da svrsim. On je rekao "okej" i nastavio da mi drka karu. Sustina je da mi je veoma lepo pusio karu i da sam mu svrsio u usta. Rekao je "Zagrejali smo se zahvaljujuci oralnom seksu" pa smo se nasmejali.

oralni-seks-u-zimu
Mirisanje i lizanje kare
Progutao je moju spermu i obrisao ostatak kao sto sam i ja sa sebe. Nastavili smo da sedimo i uzivamo u toploj cokoladi, sada vec zagrljeni. Na snegu sam ja bio na njemu, sad je on u mom narucju, simpatican decko. Zvrcnulo me je drustvo pa sam zapalio, razmenili smo kontakte i odlucili da se ponovo vidimo. Ne znam u kom cemo pravcu otici ali seks nam ocigledno dobro ide.

seks-topla-crna-cokolada
Seks, pa topla cokolada


Jos dobrih prica: Jebanje u skolskom WC-u | Zene puse kurac | Lep momak


Smorilo te drkanje i, za uzivo si? Prijavi se jednostavno, klikom OVDE

1 коментар: