субота, 14. јануар 2017.

Neočekivano jebanje i ljubljenje u javnom školskom WC-u

druzenje-sa-pederom-skolsko-sikaniranje-gejeva

Od nedavno punoletan. Imao sam punoletstvo pre koju nedelju, bilo je veliko slavlje, zvao sam pola škole, a ostala polovina je želela da dođe hahah. Bukvalno je svačija baba znala da slavim. Šta ću kad sam jebeno poznat. Ima taj jedan klinac... Mislim, stariji je nekoliko meseci od mene ali je niži, mršav i po malo ženstven. Pošto smo isto godište, u smeni smo u školi gotovo uvek. Primećivao sam kako me gleda, al' nikad nisam obraćao previše pažnju na to. Mnogi me hoće, a ja samo jednu ali vrednu osobu.
Jebeno školsko šikaniranje
Čuo sam od drugarica da ga začikavaju u školskom dvorištu, da ga zezaju drugi dečaci, i čak šikaniraju. Da ne štede na rečima, što ovom klincu baš teško pada. Nisam bio u prilici da se nađem u toku neke od tih scena u blizini ali, da jesam.. Jebao bih im mater svima, očitao im bukvicu i možda i prebio nekog ako je zaista preterao. Šta misliš, ko si pičko?! Ne želim nevolju ali, ako diraš one koji se ne brane jer su van negativnog sveta i iznad mržnje, ima da zažališ. Od strane moje ruke desnice. Našao bih način da prođem nekažnjeno, nisam ja od juče!!

Jedan sam od većih faca u društvu i našoj generaciji, sad još veća jer sam imao kraljevsko punoletstvo i svi su pričali o tome. Nisam zvao ovog momka, ne družimo se. Nikad nam se nisu ukrstili putevi, jednostavno tako. Nikad do... Školskog odmora, kad sam bio sam jer su momci iz mog društva imali kaznu kod profesora. Blejao sam i smucao se okolo, otišao to WC-a da se olakšam i, bilo je to najbolje olakšanje do sada u školskom toaletu. On inače radi u komšiluku, u prodavnici. To je bio i naš jedini kontakt do sad. Ćao-ćao i to je to.
seksi-radnik-prodavac-na-kasi-prodavnica
Jebanje u školskom WC-u
Tako je tu već bio ovaj dečko, ja sam ušao i javio mu se. Počeli smo spiku skroz opušteno, neočekivano... Druženje sa pederom! O da. E da mi je neko rekao da ću doživeti ovakvo neočekivano jebanje u javnom školskom WC-u... Ja ne bih poverovao. Ikad. Dečko je bio na fizičkom, između dvočasa pa je bio u kratkom i gore i dole. Nije on tip koji nosi dresove, ima svoj stil, ne previše ženstveno ali tu negde... Između, valjda. Više je povučeniji nego otvoren (nije ni čudo, gej je a većinom su homofobi oko nas - pičke jedne uplašene), ali se meni uprkos svemu tome itekako otvorio. I bukvalno. Ali, polako. Haha.

Bio mi je zanimljiv jer je drugačiji od ostalih, mirniji i pametniji... Pa sam se zadržao u toaletu. I on je. Propustio je ceo drugi čas fizičkog. Pričali smo o svemu i svačemu, pitao me je za punoletstvo i kako je bilo. Kad sam mu spomenuo da je bila i igra "istina ili izazov", izbečio je oči. Bila je to želja. Mhm! Ponudio sam mu da je igramo baš tu, na licu mesta, ako hoće. Dobro, nije mirisalo najprijatnije jer je WC. Ali, niko nije dolazio a upoznavali smo se i lepo družili.

Da skratim, priznao mi je da je gej, ja njemu da bi momci imali šanse kod mene... Sve u poverenju, naravno. I, tako se desila akcija. Ljubljenje u WC-u za početak, u kabini. Hvala igrici. Onda je usledilo neočekivano jebanje u školskom WC-u. Karao sam Mirku usta, nežno. Dopalo mu se.

jebanje-u-javnom-karanje-skolskom-wc-u
Ali u školskom WC-u, brateee!
Nije imao iskustva jer je nevin ali je bio prirodan, kao da je znao kako će mi prijati. Meni su devojčice pušile kurac ranije, 2 samo, ipak smo deca još pa ne žurimo da odrastemo... Okej je bilo ali ništa specijalno. Ovaj dečkić me je nekako zagrejao na poseban način. Nisam svršio jer nismo imali vremena. Ali smo se dogovorili da blejimo i dalje.
Druženje sa pederom
I jesmo, nekad kao drugari a nekad intimno. Posebno to ljubljenje u WC-u, uživam u tome. I samo druženje s njim. Ulepša mi smoren dan u školi. Niko nam ništa ne govori, ne smeju pičke. Nek' se nauče. Jednom sam ga doveo u zadnju klupu u moje odeljenje kad nas je bilo baš malo a predavala nam je profesorka koja je najpogubljenija u celoj srednjoj školi! Toliko sam bio naložen što je pored mene da sam mu dao da mi puši na kratko. Ona je svo vreme bila pred tablom, pisala i kuckala poruke na telefonu. To je bilo tako jebeno uzbudljivo da ne mogu da opišem. On ima veća muda od mojih drugova, tj veću petlju. A ovi se diče i kurče k'o dobar dan. Proradio mi adrenalin tada samo tako!

pusenje-kurca-u-skoli-na-casu-nastavniku
Pušenje na času!!!
Kasnije smo kod njega u stanu, dok smo bili sami, odlučili da dođemo do svršavanja. I jesmo. Bilo je predivno! Nisam siguran ali, mislim da Mirko počinje da mi se dopada... Ko bi rekao! Niko, zapravo. Devojčice se zaljubljuju u mene, svi misle da sam frajerčina i po i da ću imati devojku u budućnosti. Ali... Mirko. Dobar je dečko, super drug a sad smo i nešto više, izgleda. Možda je on ta jedna, ali vredna osoba.


Možda će vam kurac narasti i od ovih tekstova/slika: 

Mladi i seksualni odnosi | Oću pičke! | Drogiranje i jebanje

Gay pušenje | Lep momak | Žene u Vojsci Srbije | Puši kitu! 

Seks sa ženama | Jebanje u zatvoru | Puši kurac! | Kako žene puše kurac?  


Smorilo drkanje i spremni ste za uživo? Prijavite se jednostavno, klikom OVDE.

2 коментара: