понедељак, 19. март 2018.

Jebanje u javnom vc-u

jebanje-u-javnom-toaletu

Poznata i velika lokacija za kupovinu, nije bas klasican beogradski soping centar a opet ni neki klasican javni toalet. Jeste javni WC i jeste mesto za trosenje para ali i za olaksavanje, na vise nacina. Osim za pisanje i slicno, moze i da se dozivi orgazam nakon pusenja kurcine. Upravo to se meni desilo u Beogradu, nesto dalje od mesta gde zivim.

Drug ima drustvo u tom kraju pa smo odlucili da odemo tamo i provozamo se gradskim jer imamo vremena. Na bleju ili nesto. Nisam imao pojma da ce se tamo pojaviti dobra pusikurka kurcine koja me dovodi do orgazma u roku od 5 minuta! Za bleju i gubljenje vremena smo odlucili da se skupimo bas tu, ispred na klupama.

Kad smo hteli da pokupujemo neke sokove, energetska pica i ko pusi, cigare. No neko od nas nije pusio to vec kurcine. To je bilo pozitivno iznenadjenje! I da kazem da smo svi bili momci, da da. Znaci da imamo gejcinu medju nama! Fala Bogu na tome. Leto sam proveo na selu, radeci na njivama i prodavajuci lubenice. Malo je reci da sam dobio ten.
Toalet za jebanje
Izgledao sam k'o cigance ili bar kao melez ako ne kao blagi crnac. To se ovom klincu dopalo, tako mi je rekao kad smo otisli zajedno do javnog vc-a. Pre nego sto smo stigli, on se prislonio uz mene i nekako mi gurao guzu na kurcinu. Digao mi se od toga jer dugo nisam karao, zatim smo prosli pored cuvara, neki security covek kojeg je bas bilo briga.

dudla-mi-gej-price-slike

Usao je u vc kabinu i obavio nuzdu kao i ja, zatim me je pozvao da mu se pridruzim u njegovom toaletu. Ne bi bilo lose da dudla mi gej, iako bi mi bio prvi put. Vrata su bila otvorena od cele prostorije ali niko nije ulazio pa sam mu se pridruzio. Pipkao me je po medjunozju pa sam se otkopcao i dao mu da mi popusi kurcinu. Za jebanje u javnom vc-u sam cuo, sad sam i iskusio. Izdrzao sam nekoliko minuta da stojim i uzivam dok mi mali sedi na vc solji i duva karu, naisao je neko i usao u susednu kabinu.
Dudla mi gej
Zaustavio sam ga na kratko kako bismo videli sta radi taj neko i da li bilo sta primecuje. Nastavio je da mi ga duva jer je bio zeljan i nestrpljiv, a ja sam osluskivao susednu kabinu. Nista neobicno pa smo nastavili. Ubrzo nakon toga sam ga udaljio i mahnuo mu da ne mora da guta pa sam izdrkao sa strane. Pogledali smo pored, taj neko je i dalje bio unutra, u susednoj kabini.

Pre nego sto sam obrisao kurcinu, uzeo je opet u usta i izdrkao svoj. Upozorio me je da rasirim noge kako me ne bi isprskao. Kroz 30-ak sekundi je i on prskao spermu. Pustili smo vodu u vc solji s vremena na vreme kako bismo mogli malo da uzdisemo. Bas je bilo dobro, izasao sam da operem ruke a on obrisao spermu od dole iako sam mu rekao da nema potrebe.
Jebanje u javnom VC-u
Fin neki deckic. Sapnuo sam mu da cu ga sacekati ispred toaleta. Bas tamo je mogao da me vidi taj cuvar, onaj security covek. Nije me bilo frka jer nema nikakvih problema. Deckic je izasao i dok smo otisli po sokove, ja njega da castim sa dodatnim slatkisima, rekao mi je da dok je prao ruke, izasao iz susredne kabine neki deda i prisao takodje da opere ruke.

pusenje-malog-kurca-u-vcu
Pusenje malog kurca u VCu
Izgleda da nije posumnjao da je bilo jebanja u susrednoj vc kabini, a i da jeste, koga briga? Bolje smo se upoznali i pridruzili ostatku drustva. Nisam znao da li drustvo zna da je gejcina ali smo odlucili da ovo ostane nasa mala tajna. S obzirom da sam dobro zaradio na selu, razmisljao sam i da platim za seks ali eto, ovo se desilo i zadovoljan sam! Bilo je ovo moje prvo jebanje u javnom vc-u.

Rekao sam mu i da sam do sad karao transicu tj krosdreserku, ali da mi je prvi put bilo to da dudla mi gej. On je meni pak rekao da mu je prvi put da je iskusio pusenje malog kurca. Ja sam svestan velicine mog ponosa te nemam problem s tim sto mi je omanji kurac. On je rekao da mu se dopada pusenje malog kurca i da velicina ne pravi neku razliku. Da je nasa hemija mnogo bitnija.


Ukrutice ti se i od ovih tekstova/fotografija:

Masturbacija u taksiju | Jebanje u zatvoru | Seks sa zenama 


Smorilo te da budes sam? Prijavi se klikom ovde: Besplatno pusenje kurca

3 коментара: