четвртак, 31. мај 2018.

Pusenje kare napaljenim vojnicima

vojnicka-jedinica-ceta-uniformisani-vojnici
Deo vojnicke jedinice
U moje vreme... Uh, to zvuci kao da sam mator ali ipak, u ono vreme (a to nije bilo davno), obavezno sluzenje vojske se podrazumevalo. Sad cujem neke price i naklapanja da je vojska ponovo obavezna. Nisam informisan, ne znam u sta da verujem ali da bi danasnjim klincima znacilo malo vojne vezbe, discipline i eksperimentisanja, mislim da itekako bi.

Kad sam primio vojni poziv, nisam znao da cu za tih nekoliko meseci odsluzivanja vojnog roka da iskusim svasta nesto, zaljubim se i pronadjem srodnu dusu, redovno filujem grlo spermom itd.

muska-intima-u-vojsci

Meni je znacilo sluzenje vojnog roka na vise nacina. Bio je to deo mog sazrevanja kao mladog muskarca i budjenja energije i emocija koje nisam znao da mogu da imam i da smem da imam. Vojska mi je prosla uz dosta zezanja, zabave i ucenja. Da smanjim generalizovanje, bilo je 'vatanja vojnika u kasarni, zajednickog drkanja i svega ostalog pa do prave ljubavi!
Vojsci ili vojski?
Vojsci, naravno. Tako se pravilno pise i izgovara a i zvuci mnogo bolje od "vojski". No to je ipak i dalje dilema nekima. U vojsci sam upoznao dosta momaka koji su vise-manje moje godiste, pa smo po tome bili slicnih razmisljanja, psihicke razvijenosti (ako je to izraz uopste?!) itd. Sve smo zadatke i obaveze ispunjavali, bili smo zaista zakon, sve je islo po redu.

vojni-pukovnik-vod-staresina-nadredjeni
Sa vojnim staresinom
Moglo se primetiti da su vojne staresine poprilicno tolerantne, razumeju mladice jer su nekada to i oni bili i nisu previse strogi, bar ne za neke ljudske stvari i potrebe. U to se naravno ubraja drkanje u vojsci, sto se ocekuje da se obavlja u vojnom WC-u medjutim... Vojni WC je nekad bio zauzet a nas mnogo! Pa sta onda raditi??


Tad se nije biralo mesto, bilo je bitno olaksati se i smanjiti stres. Izdrkati gde god - samo da te niko ne vidi, sto je tesko za poverovati nekima koji nisu sluzili vojsku ali jeste tako bilo, bar sa mojom generacijom. A kad se vojska 3 meseca sluzi, ili cak kako cujem sad i po 6 meseci vojske, sto ti dodje pola godine vojnog roka... Malo li je?
Zajednicki vojnicki drk
Ali opste je poznato da se u vojsci ne drka u samoci. Ubrzo dodje i do grupnog drka, pa u dvoje, kao parovi. Posto je kopnena vojska u pitanju, mogli smo i napolju da biramo lokacije gde cemo da odemo pa da se zabavimo. Kad imas prirodu oko kasarne, nemas brige i imas puno izbora za dobra mesta za 'vatacinu! Ja sam licno veoma muzevan, vecina vojnika je bila takve gradje, ponasanja i stava. A devojaka u vojsci nije bilo.
muzevan-mladi-vojnik-u-uniformi

Pa kad imas ekstremno muzevne alfa muzjake koji bi da se isprazne, a devojke u vojsci mozes samo da zamislis... Dosta njih su isprazni u sebi i nemaju emocije, bitno im je samo da jaja isprazne. S kojom god i u koju god. A tako i za isti pol. Znam da je 70-80% njih koji nikad nece priznati radilo to s drugim momcima, drkanje zajedno, pa jedan drugom... A verujem i pusenje kurca, medjusobno a onda i seks. Sad, ko je koga... To ne znam! :)
Ljubav u vojsci
Moja prica je ova... Vojska i ljubav su isli zajedno, ne verovali ili da. Haha! U toku kupanja u vojsci, bilo je tu zezanja, drkanja i muskog trljanja tela jednih o druge. Kao sve u sali ali nekima je vidljivo bio dignut kurac tako da im se dopadalo. S Jovanom sam ubrzo postao dobar drug, a u toku tusiranja smo se gledali skroz goli. Kupanje u vojsci je prijalo i moglo je dugo da traje, a meni je bilo dobro jer sam  mogao da odmerim Jovana.
drugarstvo-pravo-musko-prijateljstvo-u-vojsci
Pravo musko prijateljstvo u vojsci
On je bio jedan od najneznijih momaka u kasarnoj, onako crn i mrsav i pomalo zenstven. Homofobije je bilo samo u prici, momci su se medjusobno voleli, bar kao drugovi. A ja iskreno verujem da nije samo u mom slucaju bilo zaljubljenosti i prave, iskrene romanticne ljubavi medju ostalim momcima u vojnom odseku.
Gej vojnici
Kad gledate Jovana, vidite te lepe zelenkaste, gotovo prozirne oci. Primetio sam da ga i drugi muzjaci gledaju i da se drugacije ponasaju prema njemu, kao prema plenu i necemu ekstremno pozeljnom na sta su se nameracili da osvoje. E pa ne's dok sam ja tu! Kroz nekoliko dana, Jovan je bas poceo da mi se dopada. I ne samo mojoj kurcini vec kao osoba, kao dobar decko!

obavezno-sluzenje-vojnog-roka
Zezanje u vojsci
Kao i bilo gde, nisam mogao da znam da li je Jovan zaista gej i da li je uopste zainteresovan za mene na romantican nacin. Odlucio sam da provodim vise vremena s njim, da ga otmem svim ovim alfa muzjacima koji bi ocigledno da ga jebu. Nisam ja glup, valjda vidim da je najvise zenstven od svih vojnika i da je pravi ulov jer je najslicniji lepoj devojci.


Nema tu neke posebne nauke, kad nema devojaka i picke u okolini, i najvise hardkor tipovi pa i sa ovih prostora, dace kurcinu lepom momku. A sve sam vise mislio da je Jovan gej i da moze da bira u vojnoj jedinici koliko mu je volja, da moze bar polovinu napaljenih muzjaka da iskoristi za sta god pozeli. Da mu rade sta hoce, da odrade za njega sta mu treba, da trce oko njega...

pederi-se-grle-vole-u-vojsci
Kad se momci zavole u vojsci
Ispostavilo se da Jovan nikad nije bio u vezi do sad i da je nevin, pricali smo o tim stvarima jer medju prijateljima u vojsci gotovo da nema tajni. Svoju tajnu Jovan je podelio s nama - svojim najblizim prijateljima, sto je moje sanse da ga osvojim smanjilo poprilicno, jer sam dobio konkurenciju. Sad kad su i ostali vojnici znali da je Jovan gej, sto je naravno ostalo medju nama jer, ne zelimo da tako nesto izadje bilo gde a i sama vojska cuva takve tajne.
Ne pitaj, ne govori
Znate onu cuvenu recenicu u amerikanaca, "Don't ask, don't tell"? Bukvalan prevod kod nas ispadne "Ne pitaj, ne govori" ali je poenta price ta da se u vojsci radja svasta nesto, bebe sigurno ne jer su to musko-muski odnosi i zene ne dolaze u obzir tamo. Radjaju se ljubavi, momci otkrivaju da su biseksualci ili 100% gejevi o cemu se zna ali retko govori javno.

gej-ljubav-u vojnoj-kasarni

Jer, sta... Kvari ugled vojske kao institucije, zar ne? Ne vazi ovo samo za vojsku vec i druge sfere tj polja u kojima je jedna vrsta izolovana, zatvor npr. To je ruzan primer ali eto. Uglavnom, ne pitaju se vojnici da li je bilo seksa u vojsci i s kime su. I da ih neko pita, oni uglavnom ne govore o tome jer se ili stide, ili ne zele da uniste svoju reputaciju kao muzevnog tipa i slicno.

Ja sam i dalje muzevan i pravi muskarac ako znam da mi se svidja musko, pa i da sam zaljubljen u vojnika ili da ga jebem redovno. Ali, ljudi svasta misle i mislice... To je tako, ne samo kad je nas narod u pitanju. U Americi, kako primecujem, stvari se menjaju i sad ta parola prelazi u "Ask, tell" sto govori da zene i ljudi koji nikad nisu sluzili vojni rok nisu glupi i da dobro znaju sta se desava i upraznjava u vojsci.


Takodje i da nema razloga za tajnama ili stidom. Musko si i ako eksperimentises u seksu ili volis i sa zenama i momcima, a i ako volis muskarce.

vojnici-koji-se-ljube-u-usta
To je taj romantican filmski momenat
Na moju srecu i radost, Jovan je bio zainteresovan za mene. Druzili smo se i zavoleli, pocele su kolege da nas zezaju kako smo par a nisu ni znali koliko su predvideli to i bili u pravu. Zaljubio sam se u Jovana, delili smo sve i bili dobri prijatelji a onda mi je rekao da se i ja njemu dopadam. Kao u romanticnim filmovima, sve je doslo spontano, samo od sebe...
Ljubljenje vojnika
Grlili smo se i ljubili kao zaljubljeni golupcici, nadao sam se da ce i on u mene da se zaljubi pa da necu morati da strahujem da ce neki od vojnika koji su mi konkurencija da ga preotme ili bar pojebe. Ali, Jovan nije takav. On kaze da, cak i da nije nevin, ne vidi svrhu u bezosecajnom praznjenju. Daleko od toga da nije drkao ali ga niko od nas u vojsci nije video da to radi. On je specijalan.

strastveno-ljubljenje-vojnika-u-kasarnoj
Prvi poljubac
Dok su ostali radodajke i otisli su toliko daleko u eksperimentisanju kad je musko-muski seks u pitanju da ce zaista kasnije biti tesko da poricu nesto kad izadju iz vojske. Ono, dodje ti tipa igrica istine i izazova ili tako nesto, treba da budes iskren i das priznanje o seksu sa momcima a ti sve probao i, dopalo ti se. Ne zavidim im uopste, treba puno snage da bi ziveo u lazi.

Kako je vreme prolazilo, Jovan i ja smo bili sve bliskiji i odlucio je da kaze kolegama da sam mu prvi decko. To me je bas usrecilo. I zato sto smo sada jedno, u vezi a i zato sto necu strahovati za konkurenciju, zelece ga vojnici zeljni jebacine ali ne kao ranije jer nije sam. Nas vod/ceta je znali sta se desava, a to je neke ohrabrilo da zivotinjsku stranu stave u levo i da pokusaju da budu ljudi koji su vredni ljubavi i da vole nekoga.

pusenje-kare-napaljenim-vojnicima

To je opet prica za sebe. Oficiri/porucnici su kasnije saznali jer, i muskarci su tracare! Nismo bili sigurni sta da ocekujemo ali smo naisli na razumevanje i neizmerno postovanje kao do sada. Nas staresina je zakon! Jovan i ja smo u vojsci pricali o svemu, mazili se i dodirivali. Znao je da sam imao devojku ranije i nije strahovao za kasnije, kad izadjemo u "stvarnost". Odlucio je da mu ja budem prvi i da mu oduzmem nevinost.
Cesto pusenje kurca u vojsci
Najpre mi je drkao a onda pusio kurac i dok se drugim vojnicima sperma vukla po citavom odseku, kasarni i prostorijama vojske, slivala pod tusem... Moju spermu je sa zadovoljstvom lizao dragi Jovan! Sto se tice seksa, u americkoj vojsci su kondomi deljeni besplatno. Kod nas, mi smo ih imali u pripravnosti ali, vise su stojali i cuvali prasinu.

vojnicko-grljenje-vatanje-zaljubljivanje
Vojnicka ljubav
Rec kondom je izmislio engleski doktor koji je radio u vojsci, Dr. Colonel Quondam i kondom nosi ime bas po njemu. Bilo je seksi akcije u vojsci za mene samo tako, a nisam to ocekivao! Jovan i ja smo se salili kako nam kondomi uopste nisu potrebni jer sigurno nece zatrudneti. To je opet preslo u pricu o izlasku napolje i, da li cu zeleti decu kasnije.

Razumeo sam njegovu brigu jer drustvo nije bas prihvatljivo u okolini kad je gej ljubav u pitanju, sto je glupost ali i nazalost, realnost. Muskarci (ili da kazem, tetke?!) su se jako dugo odlucivali za laz, da imaju devojku kao pokrice, ili cak brak pa da na taj nacin imaju decu a usput i decka ili da se kurvaju sa momcima. Ima toga i danas. O svemu tome smo pricali u vojsci, imali smo vremena.
Pusenje kite vojniku
Ja nisam takav, nisam neka kukavica vec pravo musko, iako karam musko. To je nekima neobicno ali, ja sam eto dobar primer da se moze! Tako je dosao moj cale da nas pokupi sve, nas vise momaka je povezao i, primetio je odmah da tu ima neke hemije ili bar prijateljske ljubavi izmedju Jovana i mene. Da, tata je primetio to vec u kolima!

grupa-mladih-uniformisanih-vojnika

Imali smo razgovor kasnije i cale mi je rekao da zna sta se desava u vojsci jer je i sam sluzio. Kaze da, iako je to bilo davno, neke stvari se ne menjaju i, nece se promeniti. Rekao je da je gej okej. Da bi mi svakako bilo lakse kroz zivot ako se zaljubim u devojku i buducu suprugu, majku moje dece, ukoliko to mogu da biram jer, ipak je ovo Balkan a ljudi su zatvorenog uma.
Braca u vojsci
Bilo mi je najpre neprijatno jer, ne znam, nisam ocekivao da cu tako brzo imati razgovor sa roditeljima o ljubavi ali kad cale prokljuvi to i instinkt mu proradi, nemas bas mnogo izbora nego da iskoristis priliku i otkrijes svoje tajne i osecanja. Rekao sam mu da mislim da je to to, da je Jovan ta osoba, da bi jedino nemogucnost toga da imam decu kasnije moglo da bude falinka. Ali, o tom potom. Ko zna sta nosi buducnost.

serija-braca-u-vojsci-fox
Serija "Braca u vojsci" na FOX-u
I evo, dan danas, Jovan i ja smo i dalje zajedno. Imamo stan, kucnog ljubimca, svaki svoju karijeru, ispunjene zivote i... Jedno drugo! Uz tako neznu i lepu osobu, ja sam najveci srecnik. Sve radimo zajedno. Doduse, u krevetu sam i dalje jedino ja jebac, to se nije promenilo jer, tako volimo i ima nam najvise smisla. Gotovo sve ostalo radimo zajedno. Omiljena serija nam je "Braca u vojsci" (FOX), uz nju se prisetimo nasih vojnih dana, koji nisu bili tako davno.

Zivimo srecno i zadovoljno, meni devojke ne fale a njemu momci isto tako ne fale haha jer sam mu dovoljan. Da nam je brak opcija, verovatno bismo vec imali prstenje na rukama. Inace, pravimo nekad okupljanja vojnog odseka kod nas jer nas je dvojica pa je lakse da dodju na gajbu kolege. Oni su nam kao braca iz vojske, svi do jednog. Podrzavaju nas i zahvalni smo vojsci sto nas je oblikovala kao muskarce i, zblizila.

prisecanje-na-vojsku-mladalacke-vojnicke-dane
Prisecanje na vojnicke dane

Dopalo ti se? Jos jedna vojnicka prica: Prvi dan u Vojsci Srbije (drkanje)


Smorilo te da budes sam? Prijavi se klikom ovde: Besplatno pusenje kurca

Нема коментара:

Постави коментар