уторак, 1. мај 2018.

Prvomajsko pusenje kare napolju

golotinja-u-prirodi-za-prvi-maj

Mi momci smo se organizovali da i ove godine proslavimo i obelezimo 1. maj, praznik rada... U prirodi, kao i sav narod! Sa spremnim rostiljom i dosta dobrog mesa. Ali, ne zenskog. Samo muska zabava, tako smo odlucili. Da se opustimo sami, bez devojaka. Ko bi rekao da ce biti kojekakvog opustanja koje nismo nikako ocekivali.

Sta sve treba pripremiti za uspesan prvomajski uranak? Grupu momaka, gomilu kobasica (i muskih, haha), pivo i jos nesto alkohola, dobru muziku i jos stosta. Pamet treba ostaviti u civilizaciji. U prirodu se ide kao divljak, bez kontakta sa stvarnim svetom, sto manje mobilnog telefona a kamoli Interneta i slicno.
dobro-meso-za-rostilj-prvi-maj
Dobro meso za rostilj za Prvi maj
Neki i kampuju u prirodi za prvi maj ali mi smo odlucili da provedemo jedan citav dan napolju, na svezem vazduhu. Plan su bile livade, poljane, mesta gde nema toliko naroda (ako uopste). Tako je i bilo, rano ujutru smo se pokupili zbog prvomajskog uranka i jos usput uzeli sta nam je potrebno iz prodavnice, tipa cigare i slatkisi, a svako je po nesto poneo i imao neku obavezu.

Drug je bio zaduzen za rostilj i pripremu hrane, on je inace veliki sladokusac, voli da kuva i dobar je u tome a mi ostali se ne zalimo i ne mesamo u to. Drustvo nam je super, znamo se mesecima pa i vise od toga, a tu je i novi clan nase grupe, Stefan. On je inace rodjeni brat devojke od jednog momka iz grupe. A sad nas ima toliko da ne mozes izbrojati na prste obe ruke!
Prvomajske igrice u prirodi
Stefan je nizi decko, mladji od nas i zavrsava fakultet. Pametan decko, a ja ga poznajem iz bleje vise, poput ovog prvomajskog uranka. Tako da smo se videli par puta u ovih poslednjih nekoliko meseci i izgovorili koju. Deluje mi inteligentno i da je dobar deckic. Takodje deluje da voli momke ali to je skroz nebitan detalj. Ne, zapravo... Za ovu pricu jeste vazan.

Momci su se podelili ko ce sta da radi, ko ce da se zabavlja cime. Stefan i ja smo ostali bez obaveza, nismo imali nikakav zadatak a od tih igrica koje smo imali u ponudi, nista nas nije privlacilo. Meso se krckalo, drug je pazio na dorucak i tako smo nas dvojica odlucili da prosetamo malo jer je lepo vreme a u prirodi uvek ima sta da se vidi.

prvomajsko-rostiljanje-na-grilu
Malo polivanja piva po mesu na rostilju
Zaista je bilo lepih prizora za videti, lepi travnjaci i svez vazduh, raznorazne boje i cisto nebo iznad nas. Stefan je veoma aktivan na Instagramu i Fejsbuku pa sam ga zapratio tamo iako se nase celo drustvo slozilo da se prvog maja necemo konektovati na Internet i gubiti vreme virtuelno vec iskoristiti dan za druzenje i zabavu, kvalitetno provedeno vreme.

Mislim da je tako i bilo za sve nas, Stefan i ja smo se dobro udaljili od nase grupe i startne tacke gde je gorela logorska vatra i dimilo se meso. Ja sam zevao jer mi je bilo rano a nisam se bas naspavao. Stefan je razgledao cvece okolo i slikao, a onda bacio koji selfi jer kako kaze, kad je tako lep suncan dan i dobro osvetljenje a nikog nigde u okolini, mozes koju god pozu da odaberes.

drkanje-uz-rostilj

Tu sam se nasmejao jer je meni perverznjaku odmah sevnuo seks u glavi. Provalio je cemu se smejem i rekao mi da sam nevaljalac. Tu je krenula spika o akciji. Rekao sam mu da se kladim da neki od nasih drugova sad drkaju u prirodi sami, a da negde u nasoj zemlji neki logorasi koji su zaduzeni za rostilj, sigurno se dodiruju pa im je vatra probudila zar i strast.

Smejao se na moje izvale pa mi dao telefon da ga ja slikam iz daljine. Nakon vise skljocanja, kad sam mu vratio fon, pitao me je kako sam mu ispao. Ja sam mu rekao da je lepo ispao, skroz. Onda sam ga opet slikao, ispade citav foto-sesn u nedodjiji. Rekao sam mu da sam ogladneo i da se kladim da ono meso na rostilju sad tamo dobro mirise i da kroz 15-20 minuta moze da bude spremno.

dobar-odrezak-mesa-za-rostilj
Dobar odrezak mesa za rostilj
Prisao mi je da vidi slike a onda me je pitao da li sam mu lep... Priznao sam mu uz smejuljenje da mi jeste lepuskast iako vecina momaka iz drustva ne zna da sam biseksualne seksualne orijentacije. On se nasmejao jer mu je bilo drago i meni priznao nesto, da je gej. Dopadalo mi se i u kom pravcu sve to ide, u pravcu gde se mi totalno gotivimo. Pitao me je da li mozemo da kasnimo na dorucak.

Nasmesio sam mu se i klimnuo glavom. Nadao sam se da ce biti akcije jer nisam imao devojku tad vec neka 3 meseca a od toga, sva 3 nisam umocio. Samo desnica radila, da. A sta cu kad vise volim da budem u vezi i da se volim s nekim, bilo neka dobra devojka ili dobar decko. Krenuli smo da pricamo o tome sto nam je slicno, sto nas obojicu privlace momci.
Da li su biseksualci u stvari samo pederi?
Njemu je bilo interesantno sto se meni dopadaju oba pola tj mogu da se zaljubim u bilo koga, bez obzira sta ima izmedju nogu. Meni to i jeste nebitan faktor, bitno mi je ko je to tacno, kakvo bice, da li u meni budi lepa i topla osecanja, kakva je ta osoba prema drugima, da ima strasti izmedju nas i bezuslovne ljubavi i postovanja. Sa proslom devojkom sam to imao, bilo smo zajedno vise od godinu dana.

Stefan je s druge strane u potpunosti gej i imao je samo jednog decka, u tajnosti. Zatim je rekao svojima da ga privlace samo momci, svi su reagovali okej osim dede ali on potice iz pocetka proslog veka pa, nije ni cudo sto je zastarelih razmisljanja, da ne kazem zatucanih. Ja zaista ne pravim razliku izmedju polova i fizicki izgled kod momaka i devojaka mi je sekundarni.

divan-pogled-panorama-plantaza
Panoramski pogled
Vise mi je vazno ono iznutra, tako da ne smatram sebe ni pederom a ni strejterom vec zaista biseksualcem. Stefana je zanimalo ko je kakav i koja je razlika. To me je nasmejalo jer, nisam ja neki Kazanova ili kurva koja svrlja pa da sam imao mnogo momaka i devojaka, kazem da se vise baziram na stabilnim romanticnim vezama i medjusobnoj posvecenosti.

To mu se dopalo, sto sam veran i kad sam u vezi, ne svrljam okolo i ne bih nikoga prevario. Zaista bih radije raskinuo pa onda se posvetio nekom sa strane, ako mi se neko drugi dopadne. Takav sam. Stefan kaze da nije imao do sad srece sa momcima i da je takvog momka prizeljkivao od kad je poceo da gleda dugometrazne Diznijeve filmove kao mali, one sve sa hepi endom.

zelenilo-u-prirodi-lepe-sume

Bas sam se ismejao tome ali iskreno, potajno sam i ja zeleo da budem s nekim kao u tim bajkovitim filmovima. Onaj fazon, srecno do kraja zivota. Svakako da bih ja bio muzevan princ i glavno musko u toj prici, haha! Stefan i jeste onako mirniji u drustvu, povuceniji i sad kad znam da je gej, znam i da ima sanse za nas. Ali posto vec 3 meseca radi samo moja desnica, tesko je bilo ne misliti na seks kad si blizu nekog ko ti se dopada.

Tad smo vec mislili da kasnimo na dorucak ali posto niko nije zvao i cimao na telefon, nismo se sekirali. A nekako nismo ni marili jer, mozda smo pronasli ono sto trazimo. Pricali smo o svemu i svacemu i zakljucili da osim seksualne orijentacije imamo jos dosta zajednickih tacaka i slicnosti. Nasalio se da bismo jednog dana mogli da ovo smatramo nasim prvim dejtom.

misteriozna-suma-puno-stabala-drveca

Ja sam ga pitao da li moze da bude peti ili sesti pa da mozemo da postanemo bas intimni jer mi je malisa dole poprilicno usamljen. Najpre se nasmejao a onda me zavodljivo pogledao. Posto smo bili u sumici, izmedju stabala drveca, trave i zelenila... Niko nije mogao da nas vidi. Poljubili smo se a onda mi je opipao medjunozje. Primetio je da mi je malisan dignut.

pusenje-kurca-u-dubokoj-sumici


Uzeo je stvar u svoje ruke i stavio ga u usta. Ja sam mogao da uzdisem do mile volje jer niko nije mogao da nas cuje u toj gustoj sumi. Stefan je imao dodir andjela i usta kao melem. Moje muke su prosle i kroz minut-dva, napunio sam mu usta spermom. Poljubio me je i zahvalio mi se za "dorucak". Stvarno imamo hemiju, nema sta.

Zatim sam ga zagrlio i obuhvatio od pozadi kako bi i on svrsio i zaista, kroz minut je isprskao stablo drveta. Sad ce bolje da raste. Rekao sam mu da bismo stvarno mogli da se pokupimo i odemo na konkretan dorucak, slozio se i otisli smo do naseg drustvanca koji su bili gde smo ih i ostavili pre koji sat i nikom nista nije bilo sumnjivo.

peceni-batacici-pileca-rebarca-uz-seks
Peceni batacici odlicno idu uz seks
Hrana je bila odlicna, drug zaista kida u ulozi kuvara. A kad smo uzimali kobasice, Stefan mi je slao vizuelne signale. Haha, sve ga razumem! Zezali smo se sa drugovima, Stefanu je kuvar davao savete za spremanje hrane a ja sam igrao fudbal sa pajtosima. Vreme se nije menjalo, i dalje je bilo lepo i suncano sto nam je islo u prilog pa smo mogli da se zabavljamo u prirodi koliko nam je zelja. Nas pajtos je DJ pa je pustao dobre svetske hitove.

Zvucnici su gruvali samo tako, nismo imali komsije niti bilo koga zivog u blizini pa nije bilo nikakve brige. Dobra strana muzika koja je tako glasna da se cula i na susednim poljima i proplancima, nikom se nije prispavalo. A ne da smo se osecali kraljevski. Stefan i ja smo se s vremena na vreme pogledali i nasmesili jedan drugom. Dobar vajb izmedju nas dvoje, bas mi je bilo drago zbog toga.
Nevaljali Prvi maj
Naravno da smo nasli razlog da ga pokupim i da nas odvezem kolima dalje od drustva. Plan je bio da se vratimo do rucka i da se tada svi okupimo na drugom zajednickom obroku. A tri su bila u najavi tog dana, bar tri. Jelo i samo jelo! Odvezao sam nas u prirodu, nastavili smo setnju i upoznavanje. Medjutim, nije to bilo samo obicno druzenje kao kod ostalih momaka vec... Intimno druzenje!

pusenje-kurca-u-kolima-u-sred-bela-dana
Pusenje u kolima u sred bela dana
Normalno da je Stefan opet zavrsio na mom kurcu. Ne svrsio vec ga opet gutao, rekao je da mi je lep glavic. Sprdao sam se da je trazio od mene da mu vise puta kazem kako je lep a on meni hvali glavic kurca samo! Pa hitcina, nema nigde takvog ponasanja. Smejao se i pauzirao pusenje kare, dosao gore i jahao me dok smo se ljubili.

Sve vise mi se dopadao. Al' ozbiljno! Onako je, bas sladak i skroz simpatican deckic. Imali smo sate i sate koje smo proveli zajedno, kako u mom autu, tako i u prirodi. Bolje smo se upoznavali. Kise nije bilo, iako su je najavljivali. A Stefanu se bas svidelo da mi blajza kurac. Meni je prijalo, iznova i iznova. Zavalim se i uzivam. I opet prska sperma, sve se sliva. Uzivancija!

pusenje-kite-u-toku-dana-u-autu
Pusenje u autu u toku dana jer, tako nam se moze
Zatim smo pricali o tome sta cemo kad se vratimo u grad jer, sad smo preskocili 7-8 dejtova i mozemo komotno da se verimo i krenemo zajednicki zivot. Zafrkavali smo se, svakako i smisao za humor nam se uklapao savrseno. Salu u stranu, zaista sam ga pitao da ga izvedem i da ozvanicimo svu ovu intimu koju smo podelili i da provedemo vise vremena zajedno.

Stefan se slozio sa mnom i rekao da mozemo da idemo na kobasice negde. Onako, simbolicno. Isplanirali smo i gde cemo da idemo sve i sta cemo sve da radimo zajedno a ja cu pokusati da budem njegov princ na belom konju ili ipak, u stvarnosti, princ u belom dzipu. Ozbiljno, da budem sto slicniji liku iz Diznijevih filmova u kojim bude hepi enda. Obojica to zelimo.

drugarski-rostilj-u-prirodi
Rostiljanje u prirodi
Vratili smo se na rucak i proveli ostatak dana sa pajtosima, nije delovalo kao da neki od njih sumnja da se nesto dogadja izmedju Stefana i mene. A i da jeste, znaju li oni koja je godina i da je gej okej?! Mislim stvarno, ljudi su ljudi a ljubav je ljubav. U nasoj grupi ima nas svakakvih, gotovo svi smo klasicni balkanski muskarci, snaznog izgleda i ponasanja.

I zaista jeste bilo okej, najpre smo se vidjali Stefan i ja u tajnosti, pa dobro, vise smo drugima signalizirali da se nalazimo drugarski a u stvari smo isli na dejtove, da gledamo filmove itd. Kad smo shvatili da smo zaista jedno za drugo, odlucili smo da nasu vezu obelodanimo polako i postepeno. Najpre nasima, pa najblizim prijateljima a onda i drustvu.

Hepi end. Diznijevski, ako Bog da.

Mozda si propustio: Nudjenje seksa okolini Seks u zimu | Karanje komsinice


Zelis i ti nesto od ovoga? Prijavi se OVDE, pa da uskoro bude necega i uzivo!

3 коментара:

  1. Анониман1. мај 2018. 09:47

    Hocu i ja ovako danas

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман28. јул 2018. 04:29

      https://pusenjekite.blogspot.com/2018/07/kako-puse-kurac-mlade-devojke.html

      Избриши
    2. Анониман28. јул 2018. 04:41

      https://pusenjekite.blogspot.com/2018/07/kako-puse-kurac-mlade-devojke.html

      Избриши