понедељак, 7. мај 2018.

Gej prijatelj i ja - seks je prejeben

muska-vatacina-zezanje-decaka

Imali smo oko 13 godina kad smo se upoznali a skontali smo se kao prijatelji verovatno ubrzo nakon toga. On je oduvek znao da je gej a i njegova okolina. Nije moj jedini gej prijatelj, a svako od nas ih zapravo ima, samo sto za neke ne znamo da vole isti pol. Ja sam ih od malena imao vise, kako gej prijatelje, tako i poznanike. Iako je to u nekim krajevima Srbije tabu-tema, meni je sasvim bilo razumljivo i nista neobicno.

Od malih nogu su me roditelji vaspitavali kako treba, ucili toleranciji i postovanju razlicitosti, kao i da je razlicitost pozitivna stvar. Krenuvsi od invalida pa preko nacionalnih manjina sve do homoseksualaca itd. Moji roditelji su medju naprednijim i srecan sam sto je tako. Da se vratim na prijatelja, u tinejdz dobu smo poceli da se druzimo, isto smo godiste ali nismo isli u isto odeljenje. To sto ne zivimo daleko nas je zblizilo. Pa dobro, ne samo to.
Decacke price o jebanju
Bilo je tu brdo nas decaka koji smo se druzili, kako na ulici tako i jedni kod drugih. Onako, mogu reci da je bio lep deo detinjstva, za razliku od danasnje dece koja se druze preko tehnologije. Kako smo odrastali, nije bilo nekog neslaganja izmedju Jovana i mene, sve smo postajali bliskiji. Kad su nama decacima poceli da rade hormoni i radoznalost u vezi seksa...

grupa-maloletnih-golih-klinaca-huligana
Zezanje u soping centru

Dok smo bili maloletni, ponekad smo pricali o seksu. To sto je Jovan gej a ja sam verovao da sam strejt nas nije zaustavilo da se druzimo i da pricamo, cak i o jebanju. Razmenjivali smo fantazije i stosta drugo. Kad smo vec porasli, nismo se stideli da budemo otvoreni jedan prema drugom.
"Pederu... Pedercino!"
Umeli su da ga zadirkuju okolo neki moroni, uglavnom da doviknu "pederu pedercino" ali je on umeo da ih doceka sa socnim recenicama kojim bi se postideli. Tu sam bio da ga podrzim i odbranim ako je bilo potrebe. Predstavljao sam ga svima kao Jovana, mog najboljeg gej prijatelja. Kome se nije dopalo, nije nas vise zanimao.

Kad smo postali punoletni, poceli smo da izlazimo nocu i istrazujemo sebe. Tako smo umeli da setamo vise nego ikad po gradu zajedno, dok su nasi prijatelji isli po kaficima (kao i mi ponekad s njima), Jovan i ja smo uzivali u lepotama Beograda, razgledanju svega i svacega, desavanjima itd. Jedne od veceri smo poceli da razmenjujemo neznost vise nego inace.
Razmena neznosti kod muskaraca 
Da se ne lazemo, momci se grle, maze, ljube u obraz (nekad iz zezanja ili eksperimentisanja i u usta)... I nasi prijatelji su stalno umeli dok smo svi zajedno da razmenjuju neznost u obliku grljenja, mazenja, ceskanja itd. I gotovo da smo svi strejt, svaki od nas je heteroseksualac osim Jovana, ili smo bar tako mislili. Ko bi rekao da ima i koji istinski biseksualac medju nama!

mazenje-ljubljenje-momaka-u-usta
- " Treba li kondom ? "

Pa dobro, mogu bar u svoje ime da govorim i tvrdim, pred izlaskom iz tinejdz doba, shvatio sam da mi prija Jovan i ono sto delimo, nase prijateljstvo i da bih zeleo da to uznapreduje, da vidimo dokle mozemo da odemo s tim. On je uvek postovao granice izmedju prijateljstva i necega vise, kako sa svojim gej prijateljima, tako i sa ostalima. Poceli smo vise da provodimo vreme zajedno, pogotovo u toku nasih muskih izlazaka sa drustvom iz kraja.

Nasi prijatelji su primetili da se zblizavamo ali niko nije bio ljubomoran i podrzali su nas u tome. Neke od tih veceri su se prijatelji hvalili kako su poljubili devojku koja im se dopada, pa onda i otisli dalje od toga, zaljubili se a zatim nam i opisali po neki socni detalj sta bi voleli da rade s njima kad su sami. Jovana je to uzbudjivalo, iako je gej. A i mene je umelo da nalozi.
Moj kurac u erekciji
Kad smo u toku tih razgovora hodali, primetio sam slucajno da je Jovanu ukrucen kurac, iz postovanja ga nisam dalje dodirivao jer nisam zeleo da ga nalozim pa da uradimo nesto glupo zajedno, a da nismo zapravo zaista zagrejani jedan za drugog i skroz nespremni. Otvorili smo se jedan drugom i ispostavilo se da mu prija neznost sa mnom i da tu svakako moze da bude nesto vise od prijateljstva.

slika-ukrucenog-kurca-preko-odece
Dzepni bilijar

Pokusali smo da se malo bolje upoznamo kroz par prilika koje su ispale kao dejtovi, dakle ne kao klasicno druzenje izmedju prijatelja vec kao romanticni sastanci. Poljubili smo se. Nismo isli brzo, slozili smo se da ce sve doci lepo u svoje vreme. Kad smo opet hodali kuci sa prijateljima, jedan od njih nam je docarao svoju fantaziju a ja sam naravno sad morao da pipnem Jovanovo medjunozje i ocekivano - bio mu je dignut kurac kao i meni!
Seks u kuhinji
Svi smo dosli do moje zgrade nakon izlaska a Jovan je pitao da li moze da dodje kod mene. Pozdravili smo se sa drugarima i otisli kod mene u stan. Moji su izasli na koncert tako da se sve uklopilo, imali smo ceo stan za sebe. Inace ne bi bio problem ni da budemo intimni u mojoj sobi. Jovan je bio zesce napaljen i poceli smo da se dodirujemo pre nego sto sam uspeo da nam sipam sok. Imali smo seks u sred kuhinje!

ljubljenje-kurca-sisanje-glavica
Sisanje kite i drk

Prvi put, 'vatacina je pala uz ljubljenje koje nam nije bila novina a onda je Jovan poceo nakon naseg grljenja koje tako prija da me ljubi na dole. Od usta pa sve po telu do moje kurcine. Sad mi je kurac bio nabrekao kao u konja! Prijalo nam je obojici i nismo se zaustavljali. Ljubio mi je kurac. Bilo je divno. Nije me bila frka da mu pokazem da nastavi.
"Jovane, 'ajde mi ga popusi malo"
Pusio mi je kurac tako socno i nezno da sam svrsio kroz 3 minuta, verujem! Nafilovao sam mu usta vrelom spermom, tako je ispalo na brzaka. Jako svrsavanje. Bio je to dobar prvi orgazam. Podigao se pa sam ga ljubio iz zahvalnosti i dodirivao dok je on drkao svoj kurac. Kroz par sekundi nas je obojicu isprskao vrelom spermom. Bili smo srecni sto smo dosli i do toga u ovom odnosu.

Ubrzo nakon toga je odlucio da javi svojima da ce ostati kod mene da prespava a zatim smo nasim roditeljima saopstili da smo u romanticnoj vezi. Nastavili smo da imamo oralni seks kako kod njega, tako i kod mene. Bilo je ocigledno da se razvija ljubav izmedju nas i van seksa pa su nasi drugari bili srecni zbog nas i podrzali su nasu vezu.

muska-romanticna-veza-izmedju-momaka
Momacka ljubav

Jednom mi je malo popusio kurac dok su drugovi bili kod mene u stanu ali nismo mogli da se suzdrzimo pa smo se izolovali na kratko i uzivali. Srecan sam sto je Jovan moj decko, zaljubljeni smo i to traje evo i dan danas.

Ukoliko si propustio: Nudjenje seksa okolini Seks u zimu | Karanje komsinice


Zelis i ti nesto od ovoga? Prijavi se KLIKOM OVDE, pa da bude nesto i uzivo!

Нема коментара:

Постави коментар