недеља, 1. април 2018.

Nudjenje seksa okolini - aprili-li-li

nudjenje-seksa-okolini-prvoaprilske-sale
Nudjenje seksa okolini prvog aprila
Na danasnji dan nema granica. Pazite kad vam kazem! 1. april je osmisljen kako bi nalozeni muskarci dobili sta im treba - ispomoc u obliku drka, dobru oralnu zavrsnicu i prejebeni seks! Dobro, mozda nije bas iz ovog razloga krenuo da se obelezava prvi dan aprila ali, moze svakako da se iskoristi za ovo. Zar ne? Verujem da ce se mnogi nalozeni momci sloziti sa mnom u ovome.

Podelicu sa vama moje sale koje sam uspeo da iskoristim na dobrim drugovima i poznanicima muskog pola. Nameracio sam se na momke jer, 1. aprila se nista ne uzima zdravo za gotovo i, sve sto naumis da uradis tog dana moze da prodje kao sala! Bukvalno, sta god da ti padne na pamet da uradis nekome ili s nekim, prvi april je pravo vreme za to - jer ako podje ka zlu, samo kazes ono cuveno...
"Aprili-li-li!"
zajednicko-musko-tusiranje-prvoaprilska-sala
Zajednicko musko tusiranje
Prva situacija, pod tusem sam sa jednim od cimera. Usao sam s izgovorom da ustedimo vodu, sto ga je skroz iznenadilo i s cime se nije slozio jer je stidljivko. Imao sam osecaj da bi s njim mogao nesto da imam. Nakon sto smo dobro videli jedan drugog nage i osmotrili penise, mogao je konacno da lepo "padne sapun", haha! Cimer mi je zaista stidljivko, nikad do sad ga nisam video bez odece. I dobra je picka, drmao bih ja to.
karanje-kupatilo-gif
Dodirivanje pod tusem
Ponudio sam mu da ga nasapunam i operem ga otpozadi, ledja da mu sredim. Kad se okrenuo, imao je sta da vidi... Iznenadjenje! Kurac u erekciji. Moja kita je bila ukrucena, on je odmah ugledao to i nasmesio se. Rekao sam mu da je zbog njega moj sada moj kurac u erekciji i da bi mi dobro dosla pomoc.
muskarci-pod-vrelim-tusem
Pod vrelim tusem, mmm!
Opet se nasmesio i uhvatio mi kitu. Drkao mi ga je. Zatim sam doziveo pusenje pod tusem, dok je pljustala voda, on mi je dudlao karu. Nikad nisam iskusio slicno, da se tusiras i imas oralni seks. Divan osecaj.
sisanje-kite-pod-tusem-gif

Svrsio sam po plocicama sto je mlaz tusa odmah sprao, onda ga natrcio i pravio se da ga trpam otpozadi kako bi i on svrsio.
muski-seks-kupatilo
Muski seks u kupatilu
Prvo mu je kao bilo smesno a onda je krenuo ozbiljno da polira svog delfina. Tako da u ovom slucaju nije bilo potrebe za onim cuvenim aprili-li-li.
Pokusaj #2 na Dan sale
Druga situacija je sa drugom koji nema mnogo seksa, muzevan je ali je itekako u kontaktu sa svojom zenstvenom stranom. Nista od ovoga nije bitno kad krene spika o seksu. Najpre ga nalozim pricama o jebanju devojke a onda mu kazem kako je dobro pusenje kurca. I kazem mu da bih mu dao da eksperimentise i da meni popusi, u sred studentskog doma, u nasoj sobi.

navodjenje-drugara-na-zajednicko-jebanje
Navodjenje drugara na jebanje
Od ovoga nista nije bilo, da li zato sto je on zaista u potpunosti strejt ili ga jednostavno ne lozi muski polni organ, ili ko zna sta peto... Ovo ulazi u najbolje sale u nasem drustvu i kao obicna sprdnja. Znaci samo se prica da sam se nasalio kako sam mu ponudio da mi popusi, ne kao ozbiljna stvar. A mi i dalje ostajemo drugovi, kao da se nista nije desilo.

nagovaranje-druga-na-seks

To i jeste poenta 1. aprila, alal vera aprili-li-li fazonu. Nema posledica, pa i sa teskim strejterima jer ispadne da sam se samo dobro nasalio s njim(a)! Bilo kako bilo, ja sam vec imao seks u prepodnevnim casovima pod tusem i nasao druga s kojim cu praktikovati jebacinu kad god da nam dodje. Mislim da moze da ode i dalje od toga s njim pa, pozelite mi srecu. Hvala Bogu na Danu sale!
gif-dudlanje-kurca-kupatilu
 Najbolje sale i izvlacenja
Ako ne uspete da iskoristite 1. april kao odlicnu priliku za pokusaje jebanja, drk oral i seks mozete da pokusate sa svojim drugovim i poznanicima kad ste pripiti. Dakle, alkohol u ruke a onda vise nista nije bitno, pa i mnogim teskim strejterima. Jer, rupa je rupa! A ako dodje do toga da se isprepada, igra se na kartu da je alkohol pobedio i da je on kriv za sve. Hahaha!

Cinjenica je sledeca... Kad je u alkoholisanom stanju, coveka nije briga ni za sta vec samo da mu bude jos lepse nego u tom momentu. Tada nema straha ni bilo kakvog briganja o glupim strahovima o promisljanju seksa, uglavnom sve ide bez ikakve frke. To se moze iskoristiti. Srecno!

alkoholisani-drugar-musko-seksi-zavodjenje
Alkoholisani drugar i musko seksi zavodjenje

Ako si propustio: Igranje seksaJebanje u javnom VC-u | Trpanje komsinice 

Zeleo bi nesto od ovoga ali, ipak nemas petlju da uhodis drugove i poznanike...? U tom slucaju se jednostavno prijavi klikom OVDE, pa da da bude nesto uzivo!

Нема коментара:

Постави коментар