понедељак, 9. април 2018.

Mlad sam i napaljen muskarac k'o bik

trojica-gej-tinejdzera-druzenje-pedera
Momacko alkoholisanje
Sa 18 sam poceo da pijem alkohol, ali se tom prilikom pilo pivo na gajbi kod druga. Svi smo tu negde bili po godinama, bilo nas je trojica. Domacin s kojim sam dobar par meseci i njegov drug. Boris je godinu dana stariji, ako dobro pamtim. Upoznao nas je na isto takvoj sedeljci pre nedelju dana ali je bio rodjendan u pitanju pa je bila guzva. Sad je svakako bila intimnija atmosfera u stanu.
Previse napaljeni klinci, ali ne vise maloletnici
Bilo je vece, gledala se ne toliko bitna utakmica na ogromnom ekranu kod druga. Imao je i dva velika kreveta na kojim smo se izlezavali nas trojica. On je bio umoran od posla pa je zaspao k'o tren, odgledao malo utakmicu i popio koju flasu piva, pa zadzonjao. Onako, primetno glasno je disao kad je zadremao pa se Boris pomerio s tog kreveta na ovaj na kom sam ja bio. Mladi gejevi u krevetu? Hmmm... Posle nekog vremena, naslonio je glavu na moje rame, onako, malo romanticno. A ja, napaljen muskarac k'o bik!

Nisam jebao gotovo godinu dana jer sam raskinuo i nisam preboleo bivsu jako dugo. Jebanje picke sam samo video u filmovima. A zenske kurve me ne privlace kao ni da ja budem muska kurva samo da bih se olaksao s bilo kojom. Mogu ja to i sam, izdrkam kurcinu kad mi bas bude nepodnosljivo koliko sam napaljen ali muskarac sam pa mora biti napaljenosti. Boris se oslonio na mene sa svojom crnom srednje dugom kosicom, a moja kurcina je otekla samo tako. U tom momentu, napaljen sam kao posle ujeda meduze.
Dopisivanje s napaljenim curama
Jesmo li mi onda mladi gejevi u krevetu kod druga? Pa ne. Kad se u roku od godinu dana samo dodirujes sa porodicom, ljubimcima, prijateljima i svojom desnicom... Valjda tako ide. Ili sam ja bar mislio da je to zbog toga. Do tad sam imao jednu devojku samo ako gledamo na pravu zaljubljenost, zabavljanje i vezu. Dopisivanje s napaljenim curama me takodje nije nikad lozilo. Nisam razmisljao o momcima do tada, Boris nije delovao kao da je gej pa sam razmisljao kako da ga pitam a da ne ispadne glupo.

ortacko-vatanje-drkanje
Pravi muski seks
"Udobno ti je tako?". Klimnuo je glavom i nasmesio se. Vratio se u pocetnu poziciju i tada je primetio moj kurac kako se ukrutio ispod farmerki. Pitao me je da li mu se cini ili mu se zaista radujem sto ga vidim, znate ono klasicno. I ja sam se nasalio pa smo krenuli da flertujemo. Kao s devojkom kad izgovaras napaljene reci, nista drugacije. Na primer, rekao sam mu da mi je alatka ukrucena i da bi joj dobro dosao vesti tehnicar za kurac.
Napaljeni razgovori i napaljene reci
On je rekao da nije hausmajstor ali da je kao mali decak voleo da se igra majstora i da bi mu dobro doslo da bude za promenu malo detinjast. Rekao sam mu da ima moju podrsku, isprva sam se salio ali kad je poceo da me mazi po telu... Nisam se zalio vec sam se prepustio. Rekao sam mu da sam napaljen kao posle ujeda meduze, sto ga je na tren zasmejalo. Pomazio sam i ja njegovu kosicu, simpaticno lice a kasnije i dobru guzu. Lep je ovaj nalozeni decko. A ja sam i dalje bio napaljen muskarac k'o bik, te smo se odlicno uklopili.
napaljeni-maloletnici-drkaju-zajedno
Drug pruza drugu ruku
Pitao sam ga jesmo li mi onda mladi gejevi u krevetu kod naseg druga, sto ga je zesce nasmejalo. Dok me je dodirivao preko odece, vec sam obilno ovlazio, iz kurcine mi je izlazila ona tecnost, predsvrsotina. Kad je stavio ruku u moje gace, moj ukruceni kurac je izmamio veliki osmeh na njegovom licu. Imao sam osecaj kao da ponovo gubim nevinost jer je ovaj put bilo s napaljenim momkom a ne 'vatacina sa napaljenom devojkom. Nisam bio zaljubljen doduse ali, poceo je da mi bude drag Boris nakon toga.
Nabijanje na kurac
Da je bilo vrelo, jeste! Pogotovo jer je na krevetu do nas bio nas zajednicki drug koji nas je upoznao, i koji je sad vec spavao uz tiho hrkanje, sto nas je ohrabrilo da nastavimo s 'vatacinom. Utakmica se cula u pozadini tako da nismo bili u potpunoj tisini i zato smo kao imali zeleno svetlo za akciju. Boris mi je drkao oteklu kurcinu razmazivajuci predsvrsotinu po glavicu kako bi kurac lakse klizio kroz njegovu ruku. I dalje sam bio oteknut i napaljen kao posle ujeda meduze!

pljuvacka-na-kurcu-lizanje
Podmazivanje i lizanje kurca
Pitao me je da li bih voleo da mi ga popusi. To je izmamilo veliki osmeh na mom licu. Samo sam mu jos rekao da inace svaki muskarac stenje dok mu zena pusi, a u ovom slucaju, da cu ja morati da cutim dok mi muskarac pusi. Boris je klimnuo glavom i stavio svoj kaziprst na moje usne.

Napaljenog razgovora i napaljenih reci vise nije bilo. On je nakon minuta lizanja glavica navalio da se nabija na moj kurac. I to kroz slic od farmerki, dok je nas zajednicki drug spavao na krevetu do nas! Nakon dva minuta sam mu najavio da cu svrsiti. Nije se opirao vec nastavio da mi pusi karu i verujem, radovao spermi. Nije delovalo da prvi put radi to, ali delovalo je kao da rado pusi kurac.
Muskarac stenje dok mu zena pusi
Jauknuo sam par puta u ekstazi kao sto bi svaki muskarac, bilo da mu zensko ili musko pusi karu i proverio da vidim da li drug i dalje spava. Bio je okrenut i dalje na drugu stranu, a ja sam nastavio da uzivam u orgazmu i Borisovim vrelim ustima. Kao dobar decko koji je talenat za muski alat, ovaj majstor je progutao svu moju spermu! Moja bivsa devojka mi je mozda jednom progutala seme iz kite i to je to. Boris je podigao svoju majicu i duks i isprskao po sebi spermom sve do sisa.


nabijanje-na-kurac
Dobro nabijanje na kurac stojecki
Bas sam uzivao dok mi je Boris pusio kurcinu. Hteo sam jos, pozeleo sam ponovo da mi pusi kitu. Ali i da ga upoznam kao osobu, da vidim koliko imamo slicnosti i zajednickih interesovanja, isto kao sto bih sa devojkom. Moze se zasigurno reci da sam pozeleo da ga izvedem na zvanican dejt pa da odatle pokusamo da odemo u romanticnom pravcu, onako istinski. Bez mnogo razmisljanja sam uzeo muski rod u obzir, iako sam do sad bio otvoren samo za devojke.
Vrhunsko pusenje kurca u diskreciji
Dok je brisao spermu sa sebe, pitao sam ga da li bi hteo da ga izvedem na pice. Ukapirao je da sam zainteresovan za njega na romantican nacin. Poceo je da sme smeje i rekao da ima devojku. Zgrozio sam se jer je upravo uradio najgej stvar ikada. Ispusio je kurac napaljenom muskarcu. On je rekao da je ovo nesto sto radi usputno samo, onako neobavezno jer sebe ipak vidi sa devojkom, na duze staze. Da to ocekuje njegova porodica i samo drustvo, odnosno da je lose stanje u Srbiji za musko-muske odnose. Izgleda da ipak nisam ja taj koji je napaljen muskarac k'o bik vec da je to Boris.

lep-glavic-kurca-na-usnama
Lep prizor, a?
Shvatio sam da je kukavica i slabic koji ne dozvoljava sebi da bude ono sto zapravo jeste. Pa onda sa strane rado pusi kurac i ko sta sve drugo radi s kim stigne. Da raskine sa devojkom koju vara i otvori se momcima, pronadje nekog koji mu odgovara i posveti mu se. Otvoreno sam mu pokazao kako se gnusam time. Nije mario. Pitao sam ga da li je svestan koliko gresi jer laze ne samo devojku, svoju porodicu i drustvo vec samog sebe. Rekao je da nije spreman na to i da ne zna kada ce biti jer je ovo Srbija u kojoj je tesko biti svoj i drugaciji, kao i da ne zna da li ce se to ikad desiti kad je on u pitanju. Sacekao sam da se probudi drug i pozdravio se sa njima.
Mladi gejevi u krevetu - ooo, itekako jesmo!
Zahvalio sam se Borisu, i to ne samo za vrhunsko pusenje kurca (u diskreciji) vec i za prosvetljenje koje sam doziveo zahvaljujuci njemu. Shvatio sam da sam biseksualac i da mi pol nije bitan. Ni u seksu a izgleda ni romanticno. To sam svakako hteo da istrazim u narednom periodu, kao sto i jesam.

oralno-zadovoljavanje

Sad sam u srecnoj vezi sa deckom koji je otvoreno gej, s obzirom da je pomalo zenstven, mnogi bi i ukapirali da je peder ali ja ga volim i ne krijem to. Boris ne moze da pridje mom decku kad je pusenje kurca u pitanju, a i seks. Zasto? Jer se moj decko i ja volimo, jako se dobro poznajemo i imamo istinsku konekciju.
muska-ljubavna-veza

Mozda si propustio: Jebanje u javnom VC-u | Seks na sneguTrpanje komsinice

Hoces i ti nesto od ovoga? Prijavi se KLIKOM OVDE pa da bude nesto i uzivo!

Нема коментара:

Постави коментар