недеља, 5. март 2017.

Muska masturbacija u beogradskom taksiju

Ja sam bio te veceri poprilicno pijan dok sam slavio svoj napredak na poslu. Bio sam sa tadasnjom devojkom u provodu po kaficima, u samom centru Beograda. Odlucili smo da zapalimo kuci ali smo oboje bili poprilicno opijeni od svog tog alkohola. Posto smo ostali sami, bez ikakvog drustva i pratnje, odlucili smo se za jedinu preostalu opciju. Da zovemo taksi. Ono, slucaju da se blamiramo, da ne bude pred nekim koga znamo.


Dok smo stojali kod trga republike, riba je telefonirala i narucila nam taksi jer u tom momentu je bila tolika guzva da su bukvalno svi taksisti zapalili negde. Prisao nam je neki lik blizu konja i bas spomenuo prevoz, da i njemu treba. Ispostavilo se da idemo u istom pravcu, da cemo prevaliti vise kilometara zajedno jer idemo u vukojebinu blizu njegove.
Alkoholicar pivo
Nema sta da me bude blam da kazem, nisam ja kriv ili odlucivao gde cu se roditi i u kom kraju cu odrasti. Pa sta ako sam bas dalje od centra grada! Nego, lik je bio poprilicno opusten, u tom momentu nisam imao pojma da li je bio pripit i on, nisam mario jer sam se jebeno dobro osecao. Alkoholicar pivo svoje voli bre! Slavio sam unapredjenje na poslu koje sam tako dugo cekao. Iako sam bio pijan do bola, cirkao sam pivce. Stigao nam je taksi kroz nekoliko sekundi. Milica je uskocila na suvozacevo mesto a ovaj nepoznati tip i ja smo seli nazad i podelili ta sedista.


Kroz 2 minuta, bio sam polu-svestan kad sam osetio nezan dodir preko mojih farmerki. Penis mi je bio poluukrucen, otvorio sam brzinski oci da pogledam ko je i, nazalost, nije bila Milica. Ona je uveliko spavala na prednjem sedistu taksija. Ovaj decko je imao taj odlucan pogled i zavodljiv smesak na licu, nije tracio vreme vec mi se priblizio dok me je pipao po medjunozju i pitao nesto u fazonu "Hoces da ga otkopcas da ti drkam pisu?".
Muska masturbacija
Pomislio sam, jebote, sto da ne. Ionako sam bio jebeno napaljen! Otkopcao sam 4 dugmeta na farkama i izvukao kurcinu.
Zna znanje: kako pravilno drkati
Da skratim pricu, jer se ionako sve brzo izdesavalo, nismo bas iz tamo nekih zabacenih delova Beograda, sprdam se da su vukojebine. Al' nije ni bitno gde su. Uglavnom, taj decko zna kako se pravilno drka. Dok sam svrsavao zagrizao sam usnu kako bih izbegao ono cuveno "svrsavam" i sperma je preletela na njegovu ruku i rame, sto je polizao i progutao.

Taksista nije nista primetio, verujem. A i sigurno mu ne bi bio prvi put da primeti intimna desavanja na zadnjem sedistu njegovog auta. Nisam ni mario. Ovo je bilo prejebeno, decko mi je tako dobro izdrkao kitu... Nisam saznao njegovo ime, niti uzeo njegov broj kao sto ni nije platio svoj deo puta za taksi voznju. Ali realno, i zasluzio je da ga pocastim nakon sto je on mene. Prejaka muska masturbacija! Momcina zaista zna kako se pravilno drka kurac.

Sad dok se prisecam svega, mogu samo da zamislim kako bi bilo dobro da smo bili sami u tom autu. Mogao bi da mi ga poduva. A ako mi ga je tako dobro izdrkao, mora da je odlican pusac kurcine.

pusenje u kolima videos
Pusenje u autu koje obecava

Procitao tekst? Nalozio se? Budi fer i odvoji minut da podelis koju rec s nama. Sekcija s komentarima je dole, mozes biti i potpuno anoniman. Samo napred, mozes jednom rukom da pises kao na slici ispod :)

odvoji-vremena-iskomentarisi
Odvoji vreme i iskomentarisi

Mozda ce ti se kurac ukrutiti i od ovih tekstova/fotki: 

Drogiranje i jebanje | Zene u Vojsci Srbije | Pusi kitu!

Ocu picke! | Seks sa zenama | Jebanje u zatvoru


Smorilo te drkanje i spreman si za uzivo? Prijavi se klikom OVDE.

5 коментара: