четвртак, 28. март 2019.

Igranje decka i devojke: pusenje bratu

igranje-momka-devojke-pusenje-kurca-bratu-slike

Ja sam totalno strejt i ne privlace me muskarci emotivno ili seksualno. Pa dobro, ovo drugo je sad vec diskutabilno. Ko bi rekao da bih se upustio u intimnu aferu sa bratom?! Stvorila se prilika i to je to... Bio sam punoletan, i to vec koju godinu a jos uvek sam bio nevin. To je sasvim normalna stvar, mozda ne u drustvu ali kao kod coveka, nista neobicno. Ipak... Kopkalo me je sto se razlikujem od drugih i bio sam umoran od tog osecaja da sam nevin.

strejt-brat-gej-braca-pusenje

Ali moja reputacija i status u drustvu su na nuli pa, uzeo sam stvar u svoje ruke ili... Dozvolio nekom drugom da uzme stvar u svoje ruke, da budem precizan! Nije neki gadljiv incest u pitanju, dalji smo rodjaci a posto se ni ne vidjamo jer zivimo daleko, kao da nismo braca. Mislim, brat mi je sa tatine strane i to bas dalji rod. 
Muska kurva
Vidimo se mozda jednom godisnje kad se mi pokupimo i odemo kolima kod njih u goste na slavu ili kad on i njegovi dodju kod nas. Nekako se nismo nikad smatrali bracom vec vise poznanicima, sto u neku ruku zaista i jesmo. Njega je verovatno lozilo pusenje kurca bratu jer je gej i poprilicno je kurva, kako mi je pricao, nestabilan je i ne dozvoljava sebi da voli i da bude voljen.

napaljena-braca-sejebu-oralno

Tuzno je to zapravo, on ne smatra da je dovoljno dobar i da vredi da bude cenjen od nekoga ko ga voli i postuje. Tako, on se kurva okolo, a i to sto gej ljudi nisu prihvaceni u Srbiji ne pomaze. Da moze kao svi mi, sigurno mu ne bi bio problem kao meni da pronadje ljubav. Pa logicno da mu je tesko, zao mi je sto je tako i sto svrlja i cesto menja seksualne partnere. Ipak, za sve te stvari nisam mario kad smo poceli da se igramo.

pusenje-bratovog-kurca-slika

Da, u 20-im godinama se igram sa bratom a onda padne i pusenje kurca bratu. Mladji je od mene godinu dana a poceo je da se jebe s 19, po njegovim recima, izmenjao je 7-8 seksualnih partnera od tada. Uvek sa zastitom i to ali ipak, jebanje s bilo kim... Koja je poenta toga? Bolje da ja ne sudim (iako je zaluzeno) jer sam dopustio da mi brat pusi kurac posto niko drugi nikad nije hteo.
Igranje decka i devojke
Strejt sam ali da mi se ponudio neki okej gej deckic u poslednjih nekoliko meseci kad vec devojke nece, vrlo verovatno ga ne bih odbio, bar ne sad u 20-im kad sam umoran od toga da se osecam kao jebeni luzer. Nema razloga za tim ali ipak, imam svoje nesigurnosti i, mislio sam da cu ih gubljenjem nevinosti skroz izgubiti i resiti ih se za sva vremena. Posto mi je brat muska kurva i ne stidi se toga, pitao sam ga da se igramo decka i devojke.

pusenje-bratovljevog-penisa-slike

Jasno je da je on u ulozi devojke. Nije mu smetalo, naprotiv! Skinuo sam trenerku a onda i gace, zakljucao sobu i legao na krevet. I dalje se pitam da li je pusenje kurca bratu bilo nesto sto je on duze vreme prizeljkivao jer, nisam neki frajer i nema sta da ga privuce kod mene osim kurca i cinjenice da je ovo na neki nacin incest. Nismo razmisljali o tim stvarima i prepustili smo se zadovoljstvu.

strastveno-se-dodirujemo-brat-bratu-kurac

Poceo je da me lize, a onda i sisa jaja, stavio je moja jaja u usta i sisao ih. Neobicno je bilo. Do tad sam samo citao na Internetu o sisanju jaja ali ono sto je bilo dobro je lizanje kite. Uzduz i popreko, brat mi je lizao kitu od samog korena kurca! Zatim je takodje moj glavic lizao a onda ga stavio u vrela usta. Sisanje glavica je bilo fenomenalno.
Gutanje kurca
Mora da je to moja najjaca erogena zona - glavic kurca. Brate, al' je dobro kad ti sisa glavic, uzivancija. Pojacao sam muziku u pozadini kako se ne bi culo kad budemo pustali zvuke. A ja sam vec krenuo da uzdisem jer je sisanje glavica kurca bilo nesto najbolje ikad sto se tice seksa. Brat mi je pusio kurac onda u potpunosti, gutanje kurca i nista mu nije bilo!


Pitao sam se u sebi koliko grlo taj ima... Medjutim, sporo je to radio i zato nisam odmah svrsio i isprskao spermom po licu. To se i desilo nakon nekoliko minuta ali nakon vise puta njegovog gutanja kurca. Mislim, otisao je u pogresnom pravcu pa je postao gadna muska kurva koja odlazi u krajnosti sa seksom. To kad mi je gutao kurac nije bas bilo najprijatnije, vise je nekako agresivno.
Brat pusi kurac
Mislim da su mu i suze krenule malo od toga, gutanje kurca mora da nije lako pa ne znam sto sebe pati tako i sto ga takve izopacene stvari loze. Da ne kazem da je bolesno ali da ima sve sredjeno u svom zivotu i da je srecan, ne bi mu trebale izopacene i bolesne igre patnje u seksu. Uprkos svemu tome, njemu sperma prska po licu a on se naravno, smeska!

klinac-se-tajnosti-lozi-na-svog-sopstvenog-rodjenog-brata

Bilo mi je dovoljno ovaj jedan put, nadam se da cu do naseg narednog susreta uspeti da nadjem neku devojku s kojom cu da budem, pa mi seks nece biti problem ili nepoznanica. Ako se to do tad ne desi, moracu opet da dam bratu da mi popusi kurac a onda i da vidim neke druge momke, pa da padne i neki seks. Vreme mi prolazi a kurac se dize. Ali verujem da cu uspeti da pronadjem neku devojku s kojom cu se zavoleti.


Zelis i ti? Prijavi se jednostavno, klikom OVDE


Ili, nastavi da citas... 



TOP 3 najcitanija teksta na celom sajtu:


1. "Pusi kitu!" - Drug mi je pusio kurac dok nisam imao devojku


2. Strejt sam i dao sam gej drugu da mi pusi kurac vise puta


3. VOJSKA - prvi dan u vojsci i zene u vojsci Srbije



A mozda ipak vise volis neke druge teme poput...


1. Drkanja kurca


2. Jebanja u guzu



Imas erotsku pricu ili ispovest koju zelis da objavimo?


Klikni OVDE i posalji nam tekst e-mailom.



Usput, znas li ko je autor ovog bloga koji voli muskarce?


Mozes to da saznas ako kliknes OVDE.

4 коментара: