среда, 11. новембар 2020.

Banana ili kara u usta?

banana-ili-kara-u-usta-oralni-seks

Da se najpre predstavim. Opusten sam decko, vodim lagan zivot i sve su mi na broju! Hahahah, salu u stranu, sve mi je kul u zivotu. Imam posao, stabilna primanja, vozim kola, ne mogu da se zalim. Sad trenutno nemam devojku a inace sam ona osoba koja je stalno u vezi i cim izadje iz jedne, odmah ulazi u drugu. Pozeljan sam u drustvu a i, devojke me vole. Tamna kosa, fit sam. Redovno teretana i to.


Danas cu vam pricati (ili bolje da se izrazim, pisati) o jednom pedercicu. On je mrsaviji od mene, ima braonkastu kosu i klasican je peder. Znali biste da je gej ako biste ga videli ili ga culi kako govori. Jednostavno, znate da oni imaju one gestove i pokrete kojima se vidi da su manje muzevni. Ne kazem da nema muzevnih gejeva ali ovo je prica o zenstvenom Urosu.

Sretali smo se u teretani. Uglavnom je bio sa svojim drugom, takodje pedercicem a ovog puta je bio sam. Isto kao i ja. Posto je ova u koju idem zasebna kad je pol u pitanju, stalno sam okruzen momcima. Zene nisu sa nama i skroz je drugacija atmosfera. Ipak, ponekad ima tu i gejeva. Ranije sam ih ili ignorisao ili prozborio koju ali sada, sa Urosem... To je bila potpuno druga prica.

napaljeni-golisavi-momak-jede-bananu

Posto idem u teretanu onako bas disciplinovano... To ispadne veoma cesto, i time, ja sam bar jedanput video gotovo svakoga ko je clan moje teretane. A to je ukupno 4-5 puta nedeljno. Uglavnom 2 dana odmaram kod kuce. Ne volim da se forsiram, nije mi cilj da budem Silvester Stalone nego da se osecam dobro i da budem relativno fit. A telo mi je dobro izgradjeno, kako kazu. Ne stidim se da ga pokazem, zato sam cesto bez majice.

ukrucen-kurac-se-vidi-preko-trenerke

E sad, ono sto jos ume da se pokaze je kad sam uzbudjen i kad mi je ukrucena kurcina. To je tako zato sto volim da nosim trenerke. Takav sam tip momka, gotivim tresu i to je to. E pa jedan dan, Uros je u svlacionici a ja vadim bananu i krecem da jedem. On mi gleda u medjunozje jer je valjda nesto primetio ali ja nisam ukapirao da mi se oslikava ukrucena kita. Pitam ga, "O's bananu u usta ili karu?".

teretana-u-beogradu-posebno-za-muskarce-rod

On me pogleda i nasmesi se. Zatim mi kaze da mu dam karu. Namejali smo se na to obojica, ali smo se i dalje gledali. Sto je najgore, nismo uopste bili sami u svlacionici teretane, ali je ispalo kao zezanje. Kad su se razisli ostali, on mi pridje i pita jesam li ozbiljan. Ja kao ja, kazem da sam uvek ozbiljan. Na to ce meni Uros, "Kod mene ili kod tebe?". A ja iz topa odgovorim kod mene. On kaze da mozemo odmah ako hocu. I tako, posli mi.

teretana-sportski-fitnes-centar-besplatno-vezbanje-beograd

Ja se razmisljam u sebi dok izlazimo teretane i idemo do mene, u sta sam se upravo uvalio... Nikad nisam bio sa momkom, ne gotivim pedere i ne nameravam da karam. A privodim pedercinu kuci na duvanje kare. To sam mu i rekao, da ne ocekuje da ga jebem jer sam strejt. On se smeska i kaze, "Pa pitao si banana ili kara u usta a ne u dupe". Ja se malo opustim i svo vreme nesto usput pricam s njim, neobavezno skroz.

zenstveni-decko-pusi-kurcinu

Cim smo stigli, pitao me je gde je kupatilo. Rekao je da ga cekam u spavacoj sobi i da mu pokazem gde je. Otisao je, sredio se a ja legao na krevet. Kad ono, ulazi Uros. Skida mi trenerku i krece da mi sisa kurac. Nije mi ni bio skroz ukrucen ali je on pomogao da dodje do toga. Razmisljao sam samo u fazonu, ko mi kriv kad sam lajavac koji je preponosan i uvek glumi ludilo, da mogu sve i da sam uvek u pravu.


Medjutim, nije bilo lose dok mi je duvao karinu. Moram da priznam, dize mi se opet od same pomisli na tu situaciju. Ja u krevetu u mojoj sobi a Uros se namestio tako da od gore moze da cucla moju kurcinu. Devojke mi nisu tako dobro duvale kitu.

Deluje da su Urosu mnogi davali karu pa da ima iskustva u pusenju jer, dobro je to radio. Pre nego sto sam bilo sta mogao da kazem ili da se predomislim... Postalo je predobro i nisam zeleo da prestane da mi ga pusi ni u ludilu.

sperma-curi-po-ustima-licu-muskarca

Nisam izdrzao par minuta i morao sam da svrsim. Nisam mu nista ni rekao vec sam mu samo isprskao lice spermom. Onako se sve slivalo po njegovim usnama i video sam da i on uziva u tome. Uros je nekako bio pun samopouzdanja, kao da je znao tacno sta radi i da cu sigurno da svrsim zavaljujuci njegovom rucnom radu, lizanju jezikom i sisanju do kraja.

Pozdravio me je i otisao. Ostao sam u nedoumici. Ne znam sta na dalje da radim. Vidjacu ga sigurno ponovo u teretani ali, ja sam strejt i... Nemam sta da se zavitlavam sa gejevima. A jos uvek mi je dignut dok ovo pisem. Siguran sam da bi mi ga Uros ponovo izduvao ako bih mu ponudio ili trazio to. Sta da radim?!


Nalozio si se? Sekcija s komentarima je ispod - javi nam svoje misli. 


Mozes biti i potpuno anoniman.



Prijalo bi ti uzivo? 


Prijavi se jednostavno, klikom OVDE. Ili, nastavi da citas... 



TOP 3 najcitanija teksta na celom sajtu:


1. "Pusi kitu!" - Drug mi je pusio kurac dok nisam imao devojku


2. Strejt sam i dao sam gej drugu da mi pusi kurac vise puta


3. VOJSKA - prvi dan u vojsci i zene u vojsci Srbije (drkanje)



Imas erotsku pricu ili ispovest koju zelis da objavimo?


Klikni OVDE i posalji nam svoj tekst e-mailom.

1 коментар:

  1. Kad se je ovo desilo, ali potrazi mu opet da ti dudla kurcinu zato sto stvarno muski bas dobro puse kurcinu��

    ОдговориИзбриши