субота, 1. јул 2017.

Od detinjstva do danas... seks sa najboljim drugom

od-detinjstva-do-danas-seks-sa-najboljim-drugom
Tebrica moj od malih nogu
Kad sam bio mladji, bio je tu jedan decak sa kojim sam imao prijateljstvo. Bio je nekako stidljiv i tih, i nas dvojica smo ziveli blizu. Poceli smo da se druzimo u jednom momentu. Veoma je otvoren, onako... Prijateljski nastrojen, otvoreniji je od ostalih decaka za odnos sa decacima, iako nije delovao da je gej. Ali hej, bili smo deca. Nista nismo znali.

poricanje-muske-homoseksualnosti
Eksperimentisanje u detinjstvu
Jednog dana smo se igrali kao inace, sve uobicajeno kod njega u sobi dok su njegovi bili dole u prizemlju. Zaigrali smo se i valjali pa grlili, s cime nije imao ikakvog problema i tako smo dosli do necega sasvim novog u nasim zivotima. Izdrkali smo jedan drugom. Mislim, nismo imali jos spermu koliko se secam vec samo neku vodicu, to je bio kako bih nazvao "suvi orgazam", i kod mene i kod njega. Medjutim, sad kad razmislim... Milos mozda ipak nije doziveo ekstazu. Ne znam, nisam ga pitao.

najbolji-drug-lepotan

Znam samo da nam je bilo lepo, pa sam nakon toga cesto predlagao da ponovimo to igranje. Tako je i bilo, poceo je da mi pusi kitu i da me oralno zadovoljava. Tek to je divan osecaj.

oralno-zadovoljavanje-jezikom-pljuvackom
Oralno zadovoljavanje jezikom
I dalje smo imali drugarski odnos, pusio mi je kurac jednom mesecno otprilike, ostatak vremena smo se druzili kao drugari. Ali, mislim da sam poceo da mu se dopadam na onaj nacin. Jednostavno, drugacije me je gledao. A ja sam cak i kao klinac umeo da vidim to u njegovim ocima.
najbolji-drugovi-zauvek
Najbolji drugovi zauvek
Zaljubljenost u najboljeg druga
Ja s druge strane ipak nisam gledao na njega drugacije osim kao na prijatelja. Prijatelja s kojim sam se cesto druzio ali, nisam gajio romanticna osecanja. Zaljubljivao sam se u devojcice. Zbog toga sam umeo da imam grizu savesti, jer sam bio svestan da on gaji emocije romanticnog tipa ka meni a ja ih ne uzvracam, niti je delovalo da bih mogao u skorije vreme. Ali dobro, decurlija i igranje...

Otisli smo korak dalje, simulirali smo seks! Posto sam ipak malo jaci bio od njega i to, ja sam ga grlio od pozadi i preko sorca mu stavljao pisu na guzu.

klinacka-simulacija-seksa
Klinacke zezancije
Nije uslo nista, samo smo se pretvarali. Deca, kazem. Igrali smo se i esperimentisali, a i, te stvari su vec ozbiljnije. Ovo kad lizes karu, to je kao lizanje sladoleda. Pa dobro, skoro!

bratina-pusi-kurac

Nazalost, zbog posla njegovog tate, morao je da se odseli iz naseg komsiluka i vise se nismo vidjali. Do pre nekoliko godina. I to u Beogradu, u centru kada smo slucajno ukapirali da se znamo. I zaista smo imali osecaj da se dobro poznajemo, iako se nismo videli tolike godine.

bracala-pusi-kurcinu
Fejsbuk prijatelji
Dodali smo se na Fejsu, dopisivali se, odlucili da odemo da prosetamo i popijemo pice. Bilo je tako nevino, al' zaista. Nevinije nego kad smo bili deca. Ironija, a? Bas tako. Ne zadugo, zavrsili smo kod njega u stanu i u krevetu. Kako je doslo do toga? Emocije su ucinile svoje, tj nostalgija!! Prisecali smo se "starih dobrih dana" i tako se to desilo. Sad smo ipak znali sta radimo i, bilo je bolje nego sto se secam da je bilo u detinjstvu. Mozda zato sto ovo nije bilo igranje vec vodjenje ljubavi.

tebrica-pusi-kitu

U pravom smislu te reci. Sa osecanjima. Valjda kao dete nisam imao razvijenu tu stranu ka decacima vec samo devojcicama, psiha je cudna stvar. Ume da iznenadi. Nastavili smo da se druzimo. Pusio je kurac mnogo bolje nego kad smo bili klinci. A posle par susreta, meni su poceli leptirici u stomaku da rade. Zaljubio sam se. U Milosa, druga iz detinjstva! Ja njemu nikad nisam prestao da se svidjam. Tako da se sve uklopilo. Pa da je najbolji reziser radio, ne bi ovako ispalo.

tebra-pusi-karu
Poricanje homoseksualnosti
Razgovarao sam sa psihologom jer sam bio radoznao sto se u detinjstvu nisam zaljubljivao u decake, izmedju ostalog. Kapiram da je okolina uticala na moj deciji mozak, mediji, drustvo i porodica. Medjutim, kad sam malo porastao, mucnuo sam glavom valjda podsvesno i... To sto sam blokirao kao klinac, to je konacno doslo na red. I sad zivim mnogo bolji zivot. Pusile su meni ribe, bio sam ja zaljubljivan u njih i trpao sam ja to ali, izgleda da je to ipak bilo samo drugarstvo.

One su bile samo drugarice sa kojima sam pokusavao da imam intimu koja nije bila moguca. Jednostavno, to nije bilo to. Bilo je samo okej. A onda se u moj zivot, tad vec mladica, vratio "drug" Milos. Sada zivimo zajedno. Najbolji drugovi smo. I u dugoj vezi smo. Srecnoj vezi.

gej-ljubav-izmedju-drugara
Gej ljubav je ljubav kao svaka druga

Jos tekstova/fotografija mozes pronaci ovde:

Drkam ga... | Zene u Vojsci Srbije | Jebanje u zatvoru

1 коментар:

  1. Vrlo rado bih popušio kurac momku sa slike četvrte po redu sto ga dečko vrhom jezika liže.

    ОдговориИзбриши