уторак, 27. јун 2017.

Drkanje na muskarce i ispaljivanje seks-dejta

zgodni-momci-za-kres-kombinaciju

S vremena na vreme, dobijem te neke zivotinjske nagone. Kao i svi, pretpostavljam. Mislim na seks, naravno. Imam 28 godina. Samo, ja dobijem potrebu da se pojebem sa muskarcem. Uglavnom, kako bi neki rekli, poprilicno sam strejt izgleda i ponasanja, ali sto je sad relevatno - oduvek su mi se svidjale zene.
Drkanje na muskarce
Ali, onda dobijem tu potrebu za odnosem sa muskarcem. Provedem sate na Internetu, dopisujuci se sa razlicitim momcima, planirajuci susret sa njima sa onim finalnim - seksom. Toliko me to nalozi da svrsim pre nego sto dodje do samog upoznavanja.

drkanje-na-seksi-dopisivanje
Drkanje na seksi dopisivanje
Tada potreba ode, nestane. Totalno. Zbunjen sam i razocaran svojim postupcima. Zato sto su mi se dopali, i opsesivno sam razmisljao o njima i akciji ceo dan. Zgodni momci su u pitanju, deluju zabavno. Ali ne mogu da se zaustavim i izdrkam sam. Onda izgubim zelju za susretom. Zakljucio bih da je drkanje na muskarce sasvim okej, ali na neki nacin kukavicluk.
Redovno ispaljivanje seks-dejta
Upravo sam se istusirao. Spreman da odem i upoznam jednog od ovih momaka. Vec sam svrsio. I sad treba da objasnjavam trojici razlicitih tipova da ne mogu sa njima da se nalazim da se pojebemo. Ozbiljan problem imam, znam. Delujem sebi malo ludo. Ovo ispaljivanje seks-dejta traje vec neko vreme, sto je najgore od svega.
hot-dopisivanje-preko-interneta
Hot dopisivanje preko Interneta
Pomoc strucnjaka?
Zao mi je sto ih ispaljujem ali mislim da ima veze sa mojim strahovima, pretpostavljam da je i do podsvesti, da sebi ne dozvoljavam zadovoljstvo. Razmisljao sam o odlasku kod psiho-terapeuta/psihologa/psihijatra, s tim ne bih imao problem...
vrelo-dopisivanje-drk
Vrelo dopisivanje

Da se otvorim i da otkrijem sta je. Da li sam u stvari gej ili bi a da to poricem duboku u sebi... Da li imam problem sa musko-muskim odnosima za koji mogu da se zahvalim okolini u kojoj zivim, homofobima pa tako odbijam od sebe ono sto zapravo jesam i sto me istinski privlaci.

svidjaju-mi-se-momci-lajk
Svidjaju mi se momci. Tacka.

Možda će ti kurčina oteći i od ovih tekstova/fotki: 

Jebanje u školskom WC-u | Oću pičke! | Ludo pušenje | Drkam ga...


Smorilo te drkanje i spreman si za uživo? Prijavi se klikom OVDE.

1 коментар: